Anmeldt 24. februar 2016 via mobile enheter

Anbefaler ikke dette hotellet. Veldig gammelt og slitt. En stor skuffelse! Rommet er veldig varmt ved ankomst og air condition fungerer ikke. Vinduet på rommet lar seg ikke åpne mer enn minimalt. Her er det en utfordring å sove. Har leid meg inn for 4 netter men håper å finne et annet hotell eller annen løsning

i morgen.

Hyggelige ansatte rettet opp litt av inntrykket.

Dette hotellet har sett sine beste dager.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Meget
Anmeldt 12. august 2015

Sjølv om det var stor byggeaktivitet på hotellet då vi var der, opplevde me ingen store problem med det. Alle vi var i kontakt med på hotellet var hyggelege og svært serviceinnstilte! Romma var stilige og inneheldt det ein hadde bruk for. Reint og ryddig og i tillegg god frukost. Bra!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Sigmund M
Anmeldt 11. juli 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger i en gågate. Det ligger sentralt , fem minutters gange og man er i sentrum av gamlebyen. Rommet vi hadde var stort og innbydende. Puter i flere varianter og en god seng. Vi hadde en ekstraseng på rommet, men ventilasjonen fungerte bra og vi sov godt.

Takk, Falkum55
Anmeldt 10. juli 2015 via mobile enheter

Et gammelt, ærverdig og sjarmerende hotell i en av Europas vakreste byer. Hotellet ligger i en gågate, så ingen btåkete biltrafikk. Deilige senger, air condition, frokost, service gir toppkarakter. Dette til tross for hotellet er under renovering utvendig, men det var ikke noe bråk.

Takk, Trude502
Anmeldt 5. august 2013

Hotellet lå så og si midt i sentrum, med en liten gåtur til dragebroen og gamlebyen. Gode senger med egen putemeny hvor man kunne bestille hodeputer etter behov. Minibar på rommet. Bra frokost med godt utvalg. Velfungerende AC. Hotellpersonalet parkerte bilen i garasje for oss.

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, ThereseSL