Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Ljubljana Old Town på
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Det var fredelig og fint i sentrum av byen og alle de beste stedene ligger midt i byen. Man må gå litt for å komme til tivoli parken og slåttet, men ikke veldig langt.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, TommyL1159
Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Det er fint å rusle rundt i et bilfritt sentrum med mange fine bygninger. Her finner du også et utall barer, restauranter og butikker.

Dato for opplevelse: mai 2017
2  Takk, Behind_The_Wheel_66
Anmeldt 3. februar 2017

Det er koseleg å vandra rundt i gamlebyen. Masse å sjå på og masse med folk. Ein dag er ikkje nok tid her.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Trehar
Anmeldt 10. juli 2016

Hadde lite forventinger til byen, men ble veldig positivt overrasket! Gamlebyen var utrolig koselig og hadde flere små kafeer og butikker i samme stil. Et sted jeg absolutt kan komme tilbake til.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, carrokarlsen
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Fredelig, sjarmerende og koselig by. Anbefales!

Masse koselige ute restauranter med overraskende bra mat og sjeldent god service de plassene vi prøvde.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 198gisleb