“Chill with nice food”
Anmeldelse av Bistro Fine

Bistro Fine
Vurdert som nr. 93 av 3 912 Restauranter i Budapest
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

En avslappet atmosfære med oppmerksom betjening. Rent og pent overalt. Både tradisjonell mat og internasjonalt. Her kan du trygt komme for å spise eller bare ta en drink.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Johtov

Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, vin og dessert! Oppmerksomme kelnere som tar godt vare på sine gjester. Flotte omgivelser, hygienisk toalett. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, HeleneMartin123
Rajmond S, General Manager på Bistro Fine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Dear Valued Guest,

A very lovely write up, thank you, and we are delighted you framed the menu!

Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Vi reiste til Budapest for å feire ettårsdagen vår. Etter å ha saumfart anmeldelser, bilder og folkeeventyr bestemte vi oss for at det var på Bistro Fine vi skulle ha jubileumsmiddagen vår! Her fikk vi fantastisk mat (tre retters) og god drikke alt levert med strålende service. Personalet her var virkelig innstilt på å skape en minneverdig aften. Så takk for en fantastisk kveld! Stedet anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Marius M

Dear Valued Guest,

We can not thank you enough for these words! We are delighted to understand that you were satisfied with our service and our offers! We hope we will serve you again soon!

Anmeldt 22. november 2017

Gode spennende drinker. Prøv noe med gin. Meget godt utvalg av vin på glass. Maten så meget spennende ut. Personalet var litt lite oppmerksomme.

Dato for besøk: november 2017
Takk, exxin
Anmeldt 13. november 2017

Siden det regnet denne søndagskvelden og vi bodde på Hotel Moments, passet det fint med en restaurant med gode anmeldelser i Tripadvisor i samme bygg som hotellet. Vi hoppet over forretten og gikk rett på Fine Bistros utgave av en schnitzel. Og det var et godt valg. Bistroen litt rustikke karakter kom til syne i at maten ble servert på en trefjøl. Stor porsjon med 2 schnitzler servert med en nydelig syrlig potetsalat i en liten kasserolle og med sprøstekte finstrimlet løk til. Schnitzelen var passe stekt og hadde beholdt saftigheten. Den hvite vinen som ble anbefalt til, passet utmerket til.

Selv om måltidet var mettende måtte vi bare prøve sjokoladedesserten til. Litt mektig ble det, men det også smakte godt. En liten detalj var at kaffen som ble servert kom med en oversikt over hvilke kaffeblandinger den inneholdt. Sånt gleder en kaffe-elsker. Prisene var heller ikke noe å si på. 19360 HUF for 2 gl musserende, 2 hovedretter med vin, 2 desserter og kaffe, er ingen upris. Tilsvarer ca 600 NOK. Vel verdt et besøk

Dato for besøk: november 2017
Takk, Knut J
Rajmond S, General Manager på Bistro Fine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2018

Dear Valued Guest,

A very lovely write up, thank you, and we are delighted you framed the menu!

Reisende som så på Bistro Fine, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Bistro Fine? Del dine erfaringer!