“En opplevelse”
Anmeldelse av Bistro Fine

Bistro Fine
Vurdert som nr. 94 av 3 908 Restauranter i Budapest
Anmeldt 28. april 2019

Det var så nydelig vær så vi valgte å spise ute.Pent dekket bord og kelneren sto der med en gang. Vi valgte en tørr hvitvin som kom med en gang. Nydelig litt fruktig vin. Mine to venner valgte andebryst, jeg valgte kylling. Det smakte fantastisk.

Dato for besøk: april 2019
Takk, karipette

Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

En avslappet atmosfære med oppmerksom betjening. Rent og pent overalt. Både tradisjonell mat og internasjonalt. Her kan du trygt komme for å spise eller bare ta en drink.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Johtov
Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, vin og dessert! Oppmerksomme kelnere som tar godt vare på sine gjester. Flotte omgivelser, hygienisk toalett. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, HeleneMartin123
Rajmond S, General Manager på Bistro Fine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Dear Valued Guest,

A very lovely write up, thank you, and we are delighted you framed the menu!

Best regards,
Rajmond

Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Vi reiste til Budapest for å feire ettårsdagen vår. Etter å ha saumfart anmeldelser, bilder og folkeeventyr bestemte vi oss for at det var på Bistro Fine vi skulle ha jubileumsmiddagen vår! Her fikk vi fantastisk mat (tre retters) og god drikke alt levert med strålende service. Personalet her var virkelig innstilt på å skape en minneverdig aften. Så takk for en fantastisk kveld! Stedet anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Marius M

Dear Valued Guest,

We can not thank you enough for these words! We are delighted to understand that you were satisfied with our service and our offers! We hope we will serve you again soon!

Best regards,
Rajmond

Anmeldt 22. november 2017

Gode spennende drinker. Prøv noe med gin. Meget godt utvalg av vin på glass. Maten så meget spennende ut. Personalet var litt lite oppmerksomme.

Dato for besøk: november 2017
Takk, exxin

Reisende som så på Bistro Fine, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Bistro Fine? Del dine erfaringer!