“Nydelig mat og koselig atmosfære”

Bottega di Brontolo Ristorante Italiano
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Koselig klassisk italiensk restaurant med svært hyggelig personale. Nydelig mat, god vinanbefaling og trivelig atmosfære. Anbefales!!

Takk, linnthommesen

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Var 4stk og spiste med familien. Forrett, hovedrett og dessert var helt nydelig. God service. Riktig temperert vin og noe mat ble tilberedt ved bordet. Lite og koselig lokale med 10 bord. Anbefales. Verdt pengene. Bør reservere i forkant.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, FrodeFraBergen
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Store porsjoner, nydelig mat, god service, bra vin. Og den beste tiramisuen jeg noen gang har smakt. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 590hegep
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord, men ingen fant reservasjonen. Vi fikk bord alikevel. Lokalet var ganske fullt. Det tok lang tid før vi fikk den bestilte vinen, og vi måtte purre opp flere ganger. Maten kom også etterhvert. Maten var helt ok, men ingen gourmet-opplevelse. Det som veiet opp var blide og hyggelige servitører og koselig lokale, ellers ville dette blitt en dårlig anmeldelse.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Unni9
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Helt OK mat, men service er heller dårlig... lang tid mellom forrett og hovedrett. Lite oppmerksomhet av servitører

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 22fredrikj