“Lunsj ”

Vurdert som nr. 643 av 3 688 Restauranter i Budapest
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Pizza og lasagne som var helt ok, men ikke noe mer enn det. Servicen var ok, ikke for påtrengende. Prisnivå var greit.

Takk, Ann- Ø
VendettaManagment, Vezető på Vendetta - Pasta e Basta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2018

We apologize about any inconvenience.

Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Bra beliggenhet og god service, men maten var ikke bra. Spiste en Pizza Parma som smakte lite og var ikke god. Fikk ikke tilbud om nykvernet pepper selv om de hadde, og heller ikke ekstra krydder.
Kommer ikke tilbake. Spiste en bruchetta som også var lite smak av. Måtte spørre om balsamico.

Takk, Tom M
VendettaManagment, Vezető på Vendetta - Pasta e Basta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2018

Thank you very much. We really appreciate your kindness and review. We hope to see you back soon! :)

Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Vi skulle bare ha litt mat på kvelden. Bestilling av drikke gikk veldig raskt av en humoristisk kelner. Maten tok litt lenger tid men var meget godt. Servicen helt grei. Rimelige priser.

Takk, lb1bf
Svar fra ledelsen:Besvart 29. juli 2017

Anmeldt 11. mai 2017

Bestilte Pasta. Ikke beste jeg har spist, og litt lite kokt.
Service mitt på treet.
Beliggenheten er veldig bra. Mitt i hjertet av gågaten.
Nok å velge mellom i Budapest, så vi valgte andre steder i løpet av vårt opphold
Ligger midt i "turistfella", så veldig billig var det ikke.

Takk, Hovmesteren
Svar fra ledelsen:Besvart 12. mai 2017

Thank you the review. We hope to see you back soon! :)

Anmeldt 16. februar 2017 via mobile enheter

Steven Vældi bra mat/vin og servitør . Anbefales !
Men dyr vin, maten som i området forøvrig.......

Takk, Trine-Merethe N
Svar fra ledelsen:Besvart 17. februar 2017

Reisende som så på Vendetta - Pasta e Basta, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Vendetta - Pasta e Basta? Del dine erfaringer!