Christoffer O
1,0 av 5 boblerAnmeldt 22. juli 2020via mobile enheter
Soho Hotel Team , General ManagerSoho Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. juli 2020
Dear Christoffer057,

First of all we are very sorry that you did not visit us.

After your valid booking was no show and we charged your credit card, you contacted the hotel via e-mail. We asked you to please send us the confirmation of the cancellation in order to check why your booking was still valid in our system, but we were told you did not receive any confirmation and that is why we followed our cancellation policy in the lack of cancellation confirmation.

If you can show us that you have the cancellation confirmation 48 hours before the due date we would make the refund of cours. We are still waiting for that.

From your country it is allowed to travel to Hungary. You did not send us the cancellation confirmation, so we followed our policy in the lack of cancellation.

Thank you very much for your understanding.

Kind regards,

2.5 km fra Soho Hotel
Restaurant
Se flere hoteller i Budapest
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell rett ved den kjente New York cafe. Hotellet begynner å bli slitt og er nok litt utdatert. Men det er helt greit med grei beliggenhet. Lett å komme seg inn til sentrum. Rommene er rene og sengene er gode. Skal du ha et enkelt hotell kan dette anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 535steinb
Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Koselig, noen har skrevet om små rom, men de var ikke for små. Renslig og fint. Resepsjonen var veldig behjelpelige med å selge oss opplevelser. Frokosten var veldig bra. Sengene var litt harde, men det gikk allikevel fint å sove der.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, monahelen2
Anmeldt 20. desember 2016

Soho ligger midt i smørøyet når du er på tur for å se på severdigheter. Det meste ligger i gåavstand fra hotellet. Vi var litt skeptisk på forhånd da vi hadde lest at rommene var veldig små, men det var ikke noe problem. Vi fikk plass til 2 voksne og 2 store kofferter, og det holder for oss, vi reiser ikke på tur for å sitte på rommet :) I år valgte vi å reise i desember for å få med oss julemarkedet, og det var stort og flott. Mye fint ungarsk håndverk, og masse deilig mat.

Romtips: Be om å få et rom som vender inn mot gården, det kan nok kanskje være litt støy fra gaten da det ligger flere puber der.
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Trine N
Anmeldt 15. september 2016

Hotellet ligger relativt sentralt i Budapest, i et strøk hvor det er mange relativt eldre slitne bygg og en rekke utesteder. Det går buss på utsiden av hotellet. Det tar ca 15 minutter å gå ned til Donau og shoppingstrøk i nærheten av elven.

Rommet jeg hadde lå i 6 etg i B-fløyen. Lite rom. TV virket ikke. Forøvrig OK standard på baderom.

Ikke mange rom pr etg, men hørte litt støy fra gangen. I tillegg er det en del trafikk fra utsiden. Klimaanlegget fungerte slik at det ikke ble behov for å holde vinduer åpne.

Frokost OK, men ingen spesiell opplevelse. WIFI fungerte fint.

Hotellet OK, men kommer trolig til å velge annet neste gang man skal til Budapest.

Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, MortenNB
Anmeldt 8. september 2016

Et fint og hipt hotell. Ligger sentralt i forhold til utesteder, spisesteder, shopping og transport. Noen i reisefølget klaget litt på små rom, men jeg syntes de var ok.
Jeg hadde rom ut mot gaten og hadde litt støy fra natteliv og trafikk, men ikke mer en man må tåle i en storby. Med ørepropper var det ikke noe problem, men det bruker jeg stort sett alltid.
Frokosten var ok+. Hakket over en kontinental frokost.
Hyggelig betjening.
Alt i alt god valuta for pengene. Kan anbefales.

Romtips: Be om rom bort fra gaten.
Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner