Anmeldt 11. mars 2018

Vi skulle ha et par overnattinger i Budapest og kom over dette leilighetshotell på nett. Sjekket mot Trip Advisor og tok sjansen på å bestille en leilighet her. Det gjorde vi lurt i for dette var helt knall. Godt rengjort topp service og alt hva vi trengte i leiligheten. Hadde fått full score dersom madrassene ikke var så harde(etter vår smak) men komplekset lå veldig sentralt i Pest og kort avstand til det meste. Vi kommer tilbake hit igjen

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, JonG308
7SeasonsApts, Guest Relations Manager på 7Seasons Apartments Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2018

Dear Jon G,

Thank you so much for your kind words, it was my pleasure to read that you enjoyed your stay so much and have found the apartment comfortable and well located, we will be happy to welcome you back the next time you visit Budapest!

Best regards,
Flora Szaloki
& the team of 7Seasons Apartments

Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Det var en veldig fint sted. Stor leilighet med god plass. Det var veldig sentralt plassert, enkelt å finne og hadde alt en trengte i nærheten. Vi fikk en stor god terrasse med plass til alle som vi satt på i finværet, inne hadde vi ett fult kjøkken.
Det var ingen problem å komme inn uansett når på natten en kom hjem. Det var litt kø når vi skulle sjekke ut, men dette hadde de varslet oss om kvelden før, noe som også var veldig bra!
Vil anbefale dette stede til andre!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, thomasoA1902IW
7SeasonsApts, Guest Relations Manager på 7Seasons Apartments Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2017

Dear Thomas O,

Thank you for your kind words on your stay with us, we are happy to have welcome you as our guest recently and it will be our pleasure to see you again the next time you visit Budapest!

Best regards,
Flora Szaloki
& the team of 7Seasons Apartments

Anmeldt 5. juli 2017

Jeg hadde lest mye positivt om 7Seasons Apartments, og valgte å bestille 4 netter der. Jeg ble skuffet. Leiligheten var "ikke mer enn den måtte være". Sengene var veldig harde. Air condition virket ikke. Jeg prøvde å sove med åpent vindu, men det var mye bråk fra gaten. Sprukne fliser på badet, og en lampe som ikke virket, gav heller ikke et positivt inntrykk.
Det var veldig lytt fra gangen. Vi ankom leiligheten fredag kveld. Det var mye bråk når folk kom hjem i løpet og natten, og når andre sjekket ut tidlig om morgenen. (Jeg skjønner nå hvorfor Roma vil forby trillekofferter)
Å si at leiligheten hadde TV er vel å overdrive, all den tid alle kanaler var dubbet til Ungarsk. Ventilasjonsanlegget på badet laget veldig mye bråk. Leiligheten vår lå i inngang D og var generelt nedslitt. Det hadde gjort seg med en oppgradering.

Det som var positivt var beliggenheten. Du var i nærheten av det meste. Internett i leiligheten var perfekt. Renholdet av leiligheten var bra. Gode restauranter rett ut av gatedøren.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Karin892015
7SeasonsApts, Public Relations Manager på 7Seasons Apartments Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2017

Dear Karin892015,

Thank you for providing feedback on your recent stay with us. We do apologize your experience didn't meet your expectations and were treated poorly. I don't believe this was the intent however, we will review with our management team. It is unfortunate to know your room wasn't up to your standards and the lack of service made for a disappointing stay. We do hope we have the opportunity to welcome you back in the future and make this stay a much more pleasant one.

Regards,
Public Relations Manager

Anmeldt 29. mai 2017

Fint leilighetshotell sentralt i Pest med gåavstand til det meste.
Stor fin leilighet med terrasse og det meste av utstyr. Det som trakk ned var at air condition virket ikkje og at me måtte ha vinduene åpne. Første natta var det mykje bråk og siden dette leilighetskomplekset ligg i eit form for senter med restauranter/markedsplass i underetasjen er det tidleg aktivitet og ein del støy. Sengene var og litt harde. Me kjøpte frukost buffet på restauranten ved siden av reseptionen som kan anbefales, til ein grei pris på 9 euro pr.pers. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Heidi E
7SeasonsApts, Public Relations Manager på 7Seasons Apartments Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2017

Dear Heidi E,

Thank you for your honest feedback, and truly appreciate you letting us know of your experience. This helps us improve our services and products that are offered to our guests. We certainly hope to welcome you back to our apartments again!

Sincerely,
PR and Guest Relations Manager

Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet for en weekend i Budapest. Mange gode restauranter rett utenfor døren. Flotte og godt utstyrte leiligheter med koselig terrasse. Serviceinnstilte medarbeidere som hjalpt til med forespørsler og reservasjoner til det meste. Anbefaler hotellets egen transportservice til/fra flyplassen. Punktlig, enkelt og bekvemt.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, kristiangetz
7SeasonsApts, Public Relations Manager på 7Seasons Apartments Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2017

Dear Kristian G,

Thank you for your nice review. It is always great to see that our guests had a great time with us and were satisfied with our service and location!

Hope to see you in a near future!

Best Regards,