Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Vi bodde her i 3 netter. Leiligheten var en studioleilighet med balkong. Det var ingen utsikt, men innvendig gårdsrom. Det var dessverre mye støy fra kjøl/frys som sto og duret mestepasten av tiden. Jeg savnet hårføner og toalettartikler. Jeg hadde ønsket en dusj istedenfor å stå oppe i et badekar med plastforheng rundt.
Leiligheten var ellers grei, men ikke særlig moderne. Inn og utsjekking gikk fint, uten kø. Hyggelige folk i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Unni9
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Super leilighet for 6 damer på tur, rent og pent. Meget hjelpsom i resepsjonen med alle våre spørsmål, når hotellets sjåfør var ledig fikk vi leie han til å kjøre oss rundt.. perfekt beliggenhet i forhold til «sentrum» av Budapest. Vi kommer gjerne tilbake ved en anledning. Takk for oss

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, monasoreng
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, kort vei til det meste! Masse restauranter og kafeer i umiddelbar nærhet. Var her med mann og to barn på 2 og 5 år. Kjempegrei leilighet (1-roms leilighet), veldig barnevennlig, rolig, god plass. Hyggelige folk i resepsjonen. Kommer gjerne igjen :)

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Ingvild S
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Jeg og noen venninner dro på jentetur til Budapest, og kom over dette hotellet! Kjempebra pris, og fine og romslige rom! Hotellet ligger veldig sentralt, men det bråket fortsatt ikke fra trafikken, noe som var helt perfekt! Kunne dratt tilbake dit når som helst :) veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, annelise123t
7SeasonsApts, Guest Relations Manager på 7Seasons Apartments Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2018

Dear Annelise T,

Thank you for your kind feedback, I am very happy to know that you and your friends have spent such a nice time with us and have found the apartment comfortable and calm, our team is looking forward to welcoming you again soon!

Best regards,
Flora Szaloki
& the team of 7Seasons Apartments

Anmeldt 11. mars 2018

Vi skulle ha et par overnattinger i Budapest og kom over dette leilighetshotell på nett. Sjekket mot Trip Advisor og tok sjansen på å bestille en leilighet her. Det gjorde vi lurt i for dette var helt knall. Godt rengjort topp service og alt hva vi trengte i leiligheten. Hadde fått full score dersom madrassene ikke var så harde(etter vår smak) men komplekset lå veldig sentralt i Pest og kort avstand til det meste. Vi kommer tilbake hit igjen

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, JonG308
7SeasonsApts, Guest Relations Manager på 7Seasons Apartments Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2018

Dear Jon G,

Thank you so much for your kind words, it was my pleasure to read that you enjoyed your stay so much and have found the apartment comfortable and well located, we will be happy to welcome you back the next time you visit Budapest!

Best regards,
Flora Szaloki