TuristenLillehammer
Lillehammer
5,0 av 5 boblerAnmeldt 17. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
7SeasonsApts, sales representative7Seasons Apartments Budapest, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. jan. 2019
Dear TuristenLillehammer,

Thank you very much for taking the time to post your review. We were delighted to know that you were satisfied with your stay with us, and that the equipment of the apartment and our location both met your expectations. We do hope to be able to welcome you again in the future!

Kind regards,

• Algotels
1.1 km fra 7Seasons Apartments Budapest
Se flere hoteller i Budapest
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Leilighet med 3 Soverom, king siez senger på alle rom. Romslig bad med WC, separat WC, samt vaskerom med vaskemaskin og dusj. Store Garderobeskap i gangen. Hårføner, strykejen og -brett. Moderne kjøkken med alle fasiliteter. Stue med spisestue. 2 store terrasser! Veldig godt renhold. Hjelpsomme og hyggelige folk i resepsjonen. Eneste minus: Sengene var harde. Korridor var mørklagt, og vanskelig å finne lysbryter. Heisen var sliten og var ute av drift av og til pga vedlikehold. Men jeg vil i høyeste grad anbefale denne, og kommer til å bestille her ved neste besøk også.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 53randid
7SeasonsApts, Vendégkapcsolati vezető på 7Seasons Apartments Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2018

Dear Randi D,

Thank you so much for your kind feedback, we are looking forward to welcoming you agsin the next time you visit Budapest!

Best regards,
Flora Szaloki
& Team of 7Seasons Apartments

Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Vi bodde her i 3 netter. Leiligheten var en studioleilighet med balkong. Det var ingen utsikt, men innvendig gårdsrom. Det var dessverre mye støy fra kjøl/frys som sto og duret mestepasten av tiden. Jeg savnet hårføner og toalettartikler. Jeg hadde ønsket en dusj istedenfor å stå oppe i et badekar med plastforheng rundt.
Leiligheten var ellers grei, men ikke særlig moderne. Inn og utsjekking gikk fint, uten kø. Hyggelige folk i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, Unni9
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Super leilighet for 6 damer på tur, rent og pent. Meget hjelpsom i resepsjonen med alle våre spørsmål, når hotellets sjåfør var ledig fikk vi leie han til å kjøre oss rundt.. perfekt beliggenhet i forhold til «sentrum» av Budapest. Vi kommer gjerne tilbake ved en anledning. Takk for oss

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, monasoreng
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, kort vei til det meste! Masse restauranter og kafeer i umiddelbar nærhet. Var her med mann og to barn på 2 og 5 år. Kjempegrei leilighet (1-roms leilighet), veldig barnevennlig, rolig, god plass. Hyggelige folk i resepsjonen. Kommer gjerne igjen :)

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Plantsarecool
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Jeg og noen venninner dro på jentetur til Budapest, og kom over dette hotellet! Kjempebra pris, og fine og romslige rom! Hotellet ligger veldig sentralt, men det bråket fortsatt ikke fra trafikken, noe som var helt perfekt! Kunne dratt tilbake dit når som helst :) veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, annelise123t
7SeasonsApts, Guest Relations Manager på 7Seasons Apartments Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2018

Dear Annelise T,

Thank you for your kind feedback, I am very happy to know that you and your friends have spent such a nice time with us and have found the apartment comfortable and calm, our team is looking forward to welcoming you again soon!

Best regards,
Flora Szaloki