“Fantastisk mat og upåklagelig service! ”

Meatology Bazilika - Budapest
Vurdert som nr. 41 av 4 004 Restauranter i Budapest
Omgivelser: Terézváros
Omgivelser: Terézváros
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi dro hit på anbefaling fra en som var her tidligere i sommer.
Vi bestilte rib eye steak og bacon and cheeseburger, og begge deler var helt fantastisk! Meatology ølet var også veldig godt. Double IPA passet bra til biffen!
Servitøren vår, Igor, var veldig service innstilt og brukte god tid på oss og fikk oss til å føle oss verdsatt!
Meatology er en uformell plass som gir mye valuta for pengene, og kan anbefales på det sterkeste!

2  Takk, brendlokken

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Dro innom her etter å ha sett anbefalingene. Vi var veldig fornøyd, både med mat og service. Verd å besøke.

1  Takk, Goril-sv
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Maten er ok. Service er bra. Lokalet er lite og man sitter på barkrakker. Merk at sirloin stek er noen få stykker hvor du velger størrelse ut fra en liste på 500g+, og at dette er ikke nødvendigvis er mørt og inneholder tildels mye ben og fett. Burger er god. Hvorfor denne er blant top 10 i Budapest, skjønner vi ikke.

1  Takk, MNorway66
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Deilig måltid med biff, godt tilbehør og gode poteter! Smakelige vinanbefalinger! Anbefales!

1  Takk, 366siljeu
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted med kjempe god å rimelig mat!!! Nam nam !!!! Spist kanin veldig god service!! Anbefaler

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, SamiraR225

Reisende som så på Meatology Bazilika - Budapest, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Meatology Bazilika - Budapest? Del dine erfaringer!