“Fantastisk!!”
Anmeldelse av Meatology Budapest

Meatology Budapest
Vurdert som nr. 18 av 3 908 Restauranter i Budapest
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Deilig mat, hyggelig atmosfære, veldig hyggelig og imøtekommende ansatte. Mye god mat for pengene!! Virkelig verdt besøk!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, monichur

Anmeldt 5 uker siden

Super god mat og god service. De er service innstilt de som jobber der. Plassen er liten, og det var alltid folk som kom og gikk så denne er populære for lokalbefolkningen også. Hadde reservert plass før vi kom og det var lurt. Heldig med være, så gikk an å sitte ute. Hadde burger og halv and, god middag begge to. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, salten89
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Førsteinntrykket av Meatology var at dette var et sted vi forventet kvalitet. Hovedsaklig på grunn av at det var små lokaler, som ofte betyr god mat. Personalet er det heller ikke noe å klage på.

Burgeren her er av skikkelig hjemmelaget sort, og den ble også servert rimelig kvikt!

På undertegnede ble det denne gangen entrecote (6 ukers) servert med fries. Kjøttet var supergodt og mørt, men må ærlig si at det ble litt kjedelig med "vanlig" fries til et slikt kjøttstykke - hadde kanskje forventet noe litt mer "solid".

Alt i alt veldig fornøyd. God mat og god service!

Dato for besøk: april 2019
2  Takk, MatsAaaaa
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Veldig bra service, raske på alt. Maten var veldig bra også. Vi spise burger, svine burger og and. Prisene er litt høyere enn hva vi har spist andre steder. Men verdt det .

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, Anja B
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi dro hit på anbefaling fra en som var her tidligere i sommer.
Vi bestilte rib eye steak og bacon and cheeseburger, og begge deler var helt fantastisk! Meatology ølet var også veldig godt. Double IPA passet bra til biffen!
Servitøren vår, Igor, var veldig service innstilt og brukte god tid på oss og fikk oss til å føle oss verdsatt!
Meatology er en uformell plass som gir mye valuta for pengene, og kan anbefales på det sterkeste!

2  Takk, brendlokken

Reisende som så på Meatology Budapest, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Meatology Budapest? Del dine erfaringer!