“Sløve ansatte”

Vurdert som nr. 13 av 4 011 Restauranter i Budapest
Omgivelser: Erzsébetváros
Omgivelser: Erzsébetváros
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte å feire juleaften her i år, og hadde booket en 8-retters meny på forhånd.
Det stod tydelig at hvis noen hadde allergier måtte vi si ifra når vi bestilte via nett, noe vi gjorde da min samboer er allergisk mot nøtter.

Vi sa også ifra med en gang kelneren kom til bordet vårt, for å minne de på at min samboer ikke tåler nøtter sånn at det ikke skulle bli noen ubehagelige overraskelser.

Rettene kom, 1 etter 1, og en av de inneholdt peanøtter. Jeg sa igjen til kelneren at min samboer ikke tåler det, og de beklaget og kom tilbake med en rett uten nøtter.
Så et par retter senere kommer de tilbake med en rett som inneholdt valnøtter. Jeg sa igjen at hun ikke tålte nøtter, de beklaget igjen og byttet ut retten med en uten nøtter.

Dette besøket kunne potensielt endt opp med at min samboer måtte feire jul på sykehus.
Utrolig sløvt og dårlig av restauranten å ta så lett på allergier. Særlig når vi måtte si ifra hele 4(!) Ganger.
Maten var forøvrig god, men ble overskygget av mangelen på å ta allergier seriøst.

Legg heller igjen pengene på andre restauranter som bryr seg litt mer om sine gjester.

2  Takk, 602catob
Laz K, Owner på Caviar&Bull Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2019

Dear Cato B,

Let me apologize to you and to your partner for this series of unfortunate events.

We do genuinely care for all of our guests and what happened on your table is hard to understand as we have very serious operating procedures to accommodate all guest requirements.

On a daily basis, we have 10 to 15% of our guests with various allergies, which we are all ready to cater for and with you I personally see nothing more respectful to acknowledge, that we actually did a genuine mistake on the allergy flag we gave to your table, which we are truly sorry for.

On the other note, I would like to thank you for your review, we will put even more attention to the allergies.

Wishing you a great New Year.

Best,

Laz Kezdi

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og fantastisk service fra vår vert Victor og sommelier Victoria. Dette er virkelig verdt et besøk

Takk, Lillann J
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og service! Gode cocktails. Anbefaler å velge vinpakke sammen med 7 retters. Spennende og ypperlig sammensetning med god vin fra Ungarn og nydelig mat. Betjeningen var også super!

Takk, 152astridi
Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Vi ble ønsket varmt velkommen da vi kom til resturanreen.Vi valgte en 10 retters meny.Dette var et svært godt valg.Molekylær gastronomi av ypperste klasse.Kelnerne var oppmerksomme,hyggelige og fortalte villig om steder.Vi avsluttet et drømmemåltid med å bli invitert på kjøkkenet der vi fikk se smilende kokker i hardt arbeid.Resturanten er verdt en tur til Budapest

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, lemmivarre
Anmeldt 22. april 2018

For en service! For et måltid! Vi bestilte 9 retters meny og koste oss en hel aften. Anbefales på det sterkeste: Daniel vår servitør var både proff og hyggelig. Tusen takk Daniel for en super kveld. Vi kommer sikkert tilbake

Dato for besøk: april 2018
Takk, Simonlemonde1

Reisende som så på Caviar&Bull Budapest, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Caviar&Bull Budapest? Del dine erfaringer!