“Lag din egen mat på en varm sten.”

Hot Stone Steakhouse Budapest
Vurdert som nr. 116 av 4 017 Restauranter i Budapest
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 3. september 2019

Konseptet kan virke spennende, men jeg går først og fremst på restaurant for å få servert nydelig mat, ikke lage den selv.
Kjøttet var bra, men tilbehøret var ikke mer enn gjennomsnitt.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 649jonh
PM_QualityManagement, Vezető på Hot Stone Steakhouse Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Dear 649jonh,

Allow us to say thank you for sharing your thoughts with us. We hope, that you didn’t regret choosing Hot Stone Steakhouse. We are sorry, that you experienced any inconvenience. We will take your observations into consideration. It would be a pleasure if you could give us another chance!

Yours sincerely,

Anmeldt 3. september 2019

Om du liker kjøtt og av å til fortviler for kjøttet er alt for lite stekt eller for mye stekt kjøtt når du får det servert, bør du ta turen innom her. Her får du servert rått kjøtt + en "hotStone" som du steker kjøttet på selv. Mye utvalg av kjøtt til en god pris og det var topp service fra vi kom til vi gikk. Kommer tilbake her, garantert.

Dato for besøk: august 2019
Takk, salten89
PM_QualityManagement, Vezető på Hot Stone Steakhouse Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2019

Dear Salten89,

We would like to express our most sincere gratitude to you for being you generous to rate and review our lovely Hot Stone Steakhouse. We are delighted you had a great time in our restaurant, and it is more than great that our meat selection totally won your pleasure. It would be a pleasure to have you back as our guest again in the future, hope to see you soon!

Kind regards,

Anmeldt 5. juli 2019

Bestilte bord til en større gruppe, og fikk beskjed om at dette ikke var noe problem. Når vi kom var selskapet fordelt over ett stort bord og flere små, noe som er kjedelig for de som sitter vekk fra de andre.

Når maten omsider kom var den overstekt og kald, de har tydeligvis ikke kapasitet til å servere større grupper. Det var også mye rot med bestillingene.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, msteiro
PM_QualityManagement, Vezető på Hot Stone Steakhouse Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2019

Dear msteiro,

First and foremost, we are truly grateful for your honest and informative review. We are devastated to hear, that we could not manage to meet your requirements. We are truly sorry, that you experienced such inconveniences regarding the reservation. We will take your opinion into consideration. Please accept our apologies. It would be a pleasure if you gave us another chance!

Yours sincerely,

Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord her på forhånd da vi var 8 personer, og hadde lest litt om restauranten i forkant og syntes konseptet virket veldig spennende, og det skuffet ikke på noen måte. Antagelig den beste og møreste biffen jeg har smakt. Et sted vi kommer til å besøke igjen og anbefale til andre som skal til Budapest. Et fantastisk måltid og bra service.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 864p_ls
PM_QualityManagement, Vezető på Hot Stone Steakhouse Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2019

Dear 864p_ls,

Thank you for sharing your thoughts with us about your stay in Hot Stone Steakhouse. It is promising to read your lovely words about the restaurant and the service you received. Thank you for complementing the taste and the variety of the foods. Our team are always doing their best to fulfill the expectations of the visitors . We couldn't be more happier about you stating us a good choice, the satisfaction of our guests is priority to us. You are waited with the warmest welcome.

Kind regards,

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi søkte opp beste biff restaurant i Budapest på nettet og fikk opp denne, og den skuffet ikke. Konseptet var veldig bra, både fordi du bestemmer hvordan kjøttet ditt skal være helt selv, men også fordi du slipper å sitte og vente på maten i en evighet (for du lager den jo selv). Sausen og tilbehøret var også kjempe bra. Servicen var på topp og kom føere ganger innom bordet for å sjekke at alt var bra. Det eneste som trakk ned dette besøket fra en 5’stjerner for meg var de ekstremt små bordene. Bordet vårt var så lite at jeg ikke hadde plass til vinglasset på bordet uten å være redd for at det skulle velte om vi kom borti bordet. Dette trakk ned opplevelsen fordi vi måtte passe på hele tiden hvor vi satt tingene våre. Ble som et slags puslespill.. Men alt i alt, et sted jeg definitivt besøker igjen.

Takk, Travellinn233
PM_QualityManagement, Vezető på Hot Stone Steakhouse Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2019

Dear Travellinn233,

Thank you very much for having chosen our Hot Stone Steakhouse during your recent city break in Budapest. It is delightful to read that our restaurant could win your pleasure and that you thoroughly enjoyed your time with us. The pleasure would be ours to be at your service again during your following trip to Budapest.

Best wishes,

Reisende som så på Hot Stone Steakhouse Budapest, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Hot Stone Steakhouse Budapest? Del dine erfaringer!