1-times - PEST DOWNTOWN - Segway-tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Eco Segway Budapest på
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Tókum grænu leiðina með Alex, mjög gaman að sjá helstu staði og njóta þess að vera úti í leiðinni! ☺️

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Trail66953232464
Eco S, Guide Alex på Eco Segway Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Thank you very much for sharing your kind words here! It was an honor to guide you. You should visit Budapest more often, it is more fun here, moreover, just 3 hours from your city!

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Fórum í segway túr með Alex, hann kenndi okkur á hjólin útskírði alltmjög vel og passaði vel upp á öryggið, leiðsögnin var mjög góð og við stoppuðum á flottum útsýnisstöðum.
Hann tók einnig góðar myndir, myndi mæla með þessu fyrir alla.

Takk, 975eggert_
Eco S, Guide Alex på Eco Segway Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Thank you very much for sharing your kind comment here! I am very happy that you liked my skills, I tried my best to take the pictures for you. Contact us if you would like to visit more places here with fun!

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig guide som het Alex. Tok hensyn til oss og kjørte ikke for fort. Følte oss veldig trygge hele veien, og lot oss ta bilde når vi ønsket. Vi fikk litt tid for oss selv for å gå rundt og ta bilder på de ulike severdighetene.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, tshir96
Eco S, Guide Alex på Eco Segway Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Thank you very much for your kind words! Enjoy the warm weather here while you can!

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Jeg er Jahan from Norway. Det er virkelig morsomt å prøve dette og jeg albefale alle kan prøve det. Thank you Jahan

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Jaral S
Eco S, Jahan på Eco Segway Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

Thank you very much your recommondation Jaral. You are such nice people.
Best

Anmeldt 4. oktober 2017

Perfekt for vår12 åring. Super guide. God og rask opplæring. Føltes trygt og profesjonelt. God stand på Segway.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, 305rogerl
Firuz M, Manager på Eco Segway Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2018

Thank you very much. We are pleased to hear that you enjoyed your tour in Budapest. Hope to welcome you on a next tour again soon.