“Flott hotell med fin beliggenhet”
Anmeldelse av Marmara Hotel Budapest

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Marmara Hotel Budapest
Nr. 107 av 336 hoteller i Budapest
Anmeldt 22 september 2016

Romtips: Litt harde madrasser for min smak, men mannen min syns de var helt ok. Kjempefint og stort bad!
Se flere romtips

• Opphold: juli 2016, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Takk, Ingunn F
Anmeldt 3 mai 2015

Flekkete, brungrå og slitte gulvtepper, flekker på veggene og aircondition som ikke virker på rommene, kan nesten tilgis i møte med de hyggelige resepsjonistene. De tok seg alltid god tid til å svare på mulige og umulige spørsmål, ingenting var noe problem for dem. Baderommene virker nyoppusset og var hyggelige, rene og hadde god størrelse. Sengene har knallharde madrasser, men noen liker jo det også. Frokosten er enkel, men grei. To treige kaffemaskiner skaper litt kø i den travleste frokosttida. Beliggenheten er ok om man ikke er redd for å gå litt for å komme til den mer severdige delen av Budapest. Hyggelig bar med hyggelig barmann for en siste drink før natta. Gratiswifien funka utmerket for noen av oss.

• Opphold: april 2015, reiste med venner
Takk, Britt G
Anmeldt 5 august 2014 via mobile enheter

Et hyggelig hotell med veldig hjelpsom betjenning. De hjalp oss både med å finne en restaurant sent på kvelden og ordne med middagscruise billetter. Sengene er vel litt i det hardeste laget og puttene har blitt vasket litt for mange ganger til å ha fyllet i behold, men ellers rent og fint.

Opphold: august 2014, reiste som et par
Takk, Irina L
Anmeldt 12 januar 2014 via mobile enheter

Hotellet ligger i gang avstand til meste av det sentrale Budapest. Stort shopping center, West End, ligger veldig nær.
Mange koselige kafeteriaer , restauranter like ved .
Hotellet er koselig med meget vennlige ansatte.
Rommet, dobbel standard, var fint med ditto bad. Hadde vært ønskelig med noen få kvadratmeter ekstra.
Frokosten er en buffet ikke det største utvalget men nok.
Er veldig fornøyd med hotellet som vi var i 5 dager. Anbefales!

Opphold: januar 2014, reiste som et par
Takk, Kjell-Ewert
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Budapest hotellene
NH Budapest City
Cosmo City Hotel
Nr. 50 av 336 i Budapest
831 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Marmara Hotel Budapest? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Marmara Hotel Budapest

Adresse: Nagy Ignac utca 21, Budapest 1055, Ungarn
Beliggenhet: Ungarn > Central Hungary > Budapest > 5. distrikt / indre by , Belváros-Lipótváros
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Romservice Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.58 forretningshotell i Budapest
Nr.78 luksushotell i Budapest
Prisnivå: kr 441 - kr 1 102 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Marmara Hotel Budapest 4*
Antall rom: 93
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Expedia, Stena Line Travel Group AB, Agoda, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Marmara Hotel Budapest. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Budapest Marmara Hotel

Er dette din oppføring på TripAdvisor?