Bohem Art Hotel(Budapest)
  • Restaurant
Danubius Health Spa Resort Margitsziget(Budapest)
Priceline
Corinthia Hotel Budapest(Budapest)
Priceline
getaroom.com
Anmeldt 22. september 2016

Romtips: Litt harde madrasser for min smak, men mannen min syns de var helt ok. Kjempefint og stort bad!
  • Opphold: september 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Anmeldt 17. juli 2016

• Opphold: juli 2016, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Anmeldt 3. mai 2015

Flekkete, brungrå og slitte gulvtepper, flekker på veggene og aircondition som ikke virker på rommene, kan nesten tilgis i møte med de hyggelige resepsjonistene. De tok seg alltid god tid til å svare på mulige og umulige spørsmål, ingenting var noe problem for dem. Baderommene virker nyoppusset og var hyggelige, rene og hadde god størrelse. Sengene har knallharde madrasser, men noen liker jo det også. Frokosten er enkel, men grei. To treige kaffemaskiner skaper litt kø i den travleste frokosttida. Beliggenheten er ok om man ikke er redd for å gå litt for å komme til den mer severdige delen av Budapest. Hyggelig bar med hyggelig barmann for en siste drink før natta. Gratiswifien funka utmerket for noen av oss.

• Opphold: april 2015, reiste med venner
Takk, Britt G
Anmeldt 5. august 2014 via mobile enheter

Et hyggelig hotell med veldig hjelpsom betjenning. De hjalp oss både med å finne en restaurant sent på kvelden og ordne med middagscruise billetter. Sengene er vel litt i det hardeste laget og puttene har blitt vasket litt for mange ganger til å ha fyllet i behold, men ellers rent og fint.

Opphold: august 2014, reiste som et par
Takk, Irina L
Anmeldt 12. januar 2014 via mobile enheter

Hotellet ligger i gang avstand til meste av det sentrale Budapest. Stort shopping center, West End, ligger veldig nær.
Mange koselige kafeteriaer , restauranter like ved .
Hotellet er koselig med meget vennlige ansatte.
Rommet, dobbel standard, var fint med ditto bad. Hadde vært ønskelig med noen få kvadratmeter ekstra.
Frokosten er en buffet ikke det største utvalget men nok.
Er veldig fornøyd med hotellet som vi var i 5 dager. Anbefales!

Opphold: januar 2014, reiste som et par
Takk, Kjell-Ewert