“Kjoyr”

Vurdert som nr. 28 av 3 909 Restauranter i Budapest
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

Meget god hvit vin, nydelig mat og ekstraordinære kelnere! Eneste som kan trekkes for er at det er litt bråkete i lokalene men ellers ingenting å utsette på!

Dato for besøk: april 2019
2  Takk, paskern2019

Anmeldt 17. april 2019 via mobile enheter

Virkelig god burger og digg fries. Superhyggelig atmosfære! Anbefales på det sterkeste #foodgasm

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Daniel B
Anmeldt 16. februar 2019 via mobile enheter

Vi sjekket stedet da vi tilfeldigvis stod på utsiden av døren. Gode tilbakemeldinger tok oss inn døren. Vi ble møtt med spørsmål om vi hadde reservert. Dette hadde vi ikke så da sjekket kelneren en ekstra gang og fant et siste bord vi fikk benyttet. Dette var en lørdagskveld så ikke så overraskende da det var god pågang hele tiden vi var der. Rask og effektiv service og burgerne som ble bestilt var på plass. Smaken var upåklagelig og sammensetning og kvalitet var veldig høy. Anbefales!

Takk, Berznodam
Anmeldt 9. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk service! Maten og drikken kom raskt, og kelneren ga oss smaksprøver av engenproduserte produkter og tips til ting å gjøre i Budapest. Hadde god kunnskap om maten og drikken og når vi bestilte flere sideretter til maten, så sa han ifra når det var noe som vi ikke burde bestille fordi det ikke passet til maten. Her var det kvalitet på matopplevelsen som gjaldt, ikke om å gjøre å få inn mest mulig penger. Maten var helt fantastisk! Biffen smeltet på tungen og det var helt nydelig og delikat dandert. Et must med et måltid her når man besøker Budapest!

1  Takk, Mari F
Anmeldt 9. februar 2019 via mobile enheter

Første inntrykket var litt enkelt, men når vi satte oss ned og fikk en kelner uten det vanlige, snudde opplevelsen helt! Han fortalte om hans fars vin som vi fikk prøve, hvilken mat på menyen som var bra og ikke, og om byen Budapest. Maten vi fikk var helt fantastisk! Ingenting å klage på her, absolutt vært er besøk!

1  Takk, Klara B

Reisende som så på Meatology Budapest 2.0, så også på

Budapest, Central Hungary

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Meatology Budapest 2.0? Del dine erfaringer!