“Nydelig mat”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk fint lite sted med god mat og godt drikke. Må oppleves servicen var upåklagelig og lokalet rent å pent

Takk, mortenh607

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service, vårt beste måltidet i Budapest. Vi bestilte lammeskank og kylling
Restauranten anbefales på det varmeste. Bestill gjerne bord på forhånd

1  Takk, hildekarinr
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Stille og fredelig ligger denne perlen ikke langt fra Vaci utca. Hvis en ønsker nydelig ungarsk mat utenfor turist tråkket så er dette rette sted. Vi fikk ypperlig service og mulighet for å teste flere rødviner til andebrystet. Alle var strålende fornøyd med sine valg

1  Takk, Ellen771
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Noe dyrere enn mange andre restauranter, men vanvittig god mat og service. Fin liten restaurant med meget hyggelige servitører.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Curious763898
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Fant denne restauranten ved en tilfeldighet sent lørdag kveld. Vi fikk bord til 6 personer pluss en barnevogn. God service, smilende ansatte og nydelig mat. Vil spesielt anbefale både kastansjefylt vaktel og stekt andebryst til hovedrett og fransk sitronterte til dessert.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 399helened