“Den beste matopplevelsen vi hadde i Budapest”
Anmeldelse av Borssó Bistro

Borssó Bistro
Vurdert som nr. 43 av 3 907 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Fransk, Ungarsk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservater
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 8. mai 2019

Etter tre dager i Budapest var dette en perfekt avslutning på turen, og matmessig høydepunkt. Servitøren var meget vennlig, hjelpsom og hadde mye kunnskap om vinene. Vi fikk anbefalt forskjellige viner til hver rett og alle passet perfekt.

Vi hadde alle forskjellige hovedretter, og alle var kjempefornøyd med maten. En autentisk restaurantopplevelse på et ujålete sted. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, kjidel

Anmeldt 23. mars 2019 via mobile enheter

Flinke servitører! Maten som ble servert ble også presentert bra, men smaksopplevelse stod ikke helt i stil. Alt i alt helt ok!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Culture406330
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk fint lite sted med god mat og godt drikke. Må oppleves servicen var upåklagelig og lokalet rent å pent

Takk, mortenh607
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service, vårt beste måltidet i Budapest. Vi bestilte lammeskank og kylling
Restauranten anbefales på det varmeste. Bestill gjerne bord på forhånd

1  Takk, hildekarinr
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Stille og fredelig ligger denne perlen ikke langt fra Vaci utca. Hvis en ønsker nydelig ungarsk mat utenfor turist tråkket så er dette rette sted. Vi fikk ypperlig service og mulighet for å teste flere rødviner til andebrystet. Alle var strålende fornøyd med sine valg

1  Takk, Ellen771

Reisende som så på Borssó Bistro, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Borssó Bistro? Del dine erfaringer!