Anmeldt 13. desember 2016 via mobile enheter

Fint rom med ekstra stor seng. Bra bad, men kun badekar, savnet separat dusj. Veldig sentral beliggenhet med kun få minutter til gågata. Frokosten var veldig bra med et stort utvalg. Flinke til å fylle opp, så ingen tomme fat. Hyggelig og imøtekommende betjening. Hotellet kan anbefales.

Opphold: desember 2016
Takk, Torill A
Anmeldt 26. oktober 2016

Dette hotellet reiser jeg alltid tilbake til, siden det er et bra hotell med ypperlig beliggenhet! De har bra frokost, pene og gode rom, og en hyggelig betjening. Hotellet ligger nært til det meste, og det ligger ca 30 minutters gange fra West End kjøpesenter med mange butikker:) Perfekt for meg!

• Opphold: april 2016, reiste alene
Takk, Linda F
Anmeldt 15. september 2016

Meget behjelpelig og serviceinnstilt betjening. Rommene var rene, interiøret var helt greit og sengene var gode. Svært sentral beliggenhet med byen rett utenfor dørene.
Prøvde ikke frokosten på hotellet, da vi fant spisesteder i gatene rundt.
Det eneste negative var en delvis tett vask på badet på rommet.

• Opphold: april 2016, reiste med venner
Takk, Kristoffer P
Anmeldt 2. juni 2016

Det beste med dette hotellet er nok beliggenheten, sentralt, like ved gågatene, kort vei til elven og til buss, trikk og T-bane. Helt OK rom, pent lite bad (men med badekar!). Meget bra frokost med bl. a. oppskåret frukt, forskjellig youghurt, etc. Beliggende i meget traffikert gate, slik at buss eller drosje ikke kan stoppe rett utenfor. Man må gå 2-3 hundre meter rundt på baksiden til en gate hvor buss og bil kan stoppe.

• Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, Jon S
Anmeldt 1. juni 2016

Hotellet har veldig bra standard. Frokosten er omfattende. Masse å velge i. Bad og dusj holder bra kvalitet. rent og ryddig. Trege heiser trekker litt ned. Ligger veldig sentralt til, med gangavstand til det meste.

Romtips: Rom vekk fra gaten.
  • Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, lb1bf