Danubius Hotel Gellert(Budapest)
Bohem Art Hotel(Budapest)
Besparingsvarsel! 16 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 16 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 208 per natt.

Corinthia Hotel Budapest(Budapest)
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 202 per natt.

• Svømmebasseng
Kempinski Hotel Corvinus Budapest(Budapest)
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 208 per natt.

Agoda.com
Besparingsvarsel! 21 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 21 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 270 per natt.

• Restaurant
  • Romservice
Besparingsvarsel! 29 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 29 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 216 per natt.

Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

Vi tar inn på hotel president, opp i 7. etasje, ja,der åpner vi døren og møter et hotellrom som er helt fantastisk!
Utsikt mot byen, badekar med samme utsikt, og et stort fint rom.
Nede i resepsjonen er det god service, og frokosten er for oss helt perfekt. Vi finner mat som vi liker veldig godt.
Min mann og meg er opptatt av trening, så vi kommer ned i treningsrommet med godt mot, og får både trent styrke med godt utstyr, og vi får jammen kastet oss i et basseng og boblebad, og til og med en kald kilde.

Hotellet er midt i smørøyet, med muligheter for å bevege seg rundt over alt.

Dette er den beste bryllupsreisen vi kunne tenke oss.
Og når vi reiser til Budapest igjen, ja,da er det ingen tvil om hvor vi skal.

Opphold: oktober 2017
1  Takk, Line E
rlauraaa91, Vendégkapcsolati vezető på Hotel President Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Dear Line E,

Thank you very much for taking the time to share your positive experiences of your recent stay at Hotel President.
We are glad to hear that you were satisfied with our hotel and services. Thank you for highlighting our spacious and comfortable rooms and varied breakfast.
Also, thank you for your kind words about our friendly and helpful staff.
In conclusion thank you again for your great review and we hope to welcome you back again soon!

Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Flott lobby, topp service og flotte rom. Vi fulgte en av anbefalingene her på Tripadvisor og oppgraderte til Superior room for EUR 10 ekstra per natt. Det kan anbefales men unngå rommene i 1.etasje - de et litt små. De er større lenger opp. Flott innendørs bassengområde og frokosten hadde alt. Du finner ikke et mer sentralthotell til den prisen.

Opphold: september 2017, reiste med venner
Takk, Håvard L
rlauraaa91, Vendégkapcsolati vezető på Hotel President Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2017

Dear Havard L,

Thank you for sharing your experiences of your recent stay at Hotel President.
First of all thank you very much for your positive comments about our relaxing spa facilities and also thank you for mentioning our varied and tasty breakfast.
It is great to hear that you found our location excellent, thank you for this kind feedback.
In conclusion thank you again for your kind words and we are looking forward to welcoming you back again soon!

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Vi var på dette hotellet i 10 dager og var svært fornøyd med oppholdet. Hotellet har bygget en ny fløy med nye rom i 2016 disse rommene er av høy standar med fine bad.

De gamle rommene er vist nok ikke like fine og jeg vil derfor anbefale å oppgradere til et superior rom. Dette koster 10 euro per natt. Hotellet har frokost inkludert, frokosten var bra med alt en hotellfrokost skal inneholde. Hotellet har også et bassengområde med basseng, boblebad, badstue og treningsrom. Det er også mulig å bestille massage på hotellet, men det er noe dyrere enn andre stedet i Budapest.

Hotellet har egne taxier som de rekvirerer på forespørsel. Bilene er finere en vanlige drosjer i Budapest, men de er også dyrere. De har heller ikke taxtemeter. Hvis du vil at personalet skal bestille taxi til deg vil jeg anbefale å be dem om å bestille en ordinær taxi, disse er gule og har gule skilter.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Simon W
rlauraaa91, Vendégkapcsolati vezető på Hotel President Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2017

Dear Simon W,

Thank you very much for sharing your positive experiences of your recent stay in our hotel.
We are pleased to read that you have enjoyed your 10 nights stay in our hotel. Thank you for your positive feedback about our comfortable superior room, varied and tasty breakfast and relaxing spa.
Finally, thank you once again for your kind review and we hope to welcome you back again in the near future!

Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Staselig hotell med nydelig foajé, hyggelig betjening og god frokost.
Her er det mye for pengene! Rommene er rene og pene, sengene gode, frokosten har mange valg( både sunne og ikke), og de som jobber i resepsjon er imøtekommende og gode i engelsk.
Det som kan trekke ned er at aircondition ikke virket ( februar ) det var bare varmt og enda varmere. Hadde opp vinduet, men da ble det bråkete og luktet eksos. Ikke vannkoker/ strykemuligheter på rommet. Derimot trimrom, basseng og spa i kjelleren.

Opphold: februar 2017, reiste med familie
Takk, Idun67
rlauraaa91, Vendégkapcsolati vezető på Hotel President Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2017

Dear Idun67,

Thank you very much for your valuable feedback.
First of all we would like to kindly inform you that the air-conditioning is available from spring, because until April we might have very low temperatures in Budapest and the heating is necessary. Please note that kettle, iron and ironing board are available upon request free of charge from the reception.
However thank you for your positive feedback about our clean and comfortable rooms, varied breakfast and friendly staff.
In conclusion thank you for your review and we are looking forward to welcoming you back soon!

Anmeldt 18. oktober 2016

Et helt greit hotell å overnatt i. Hotellet mangler bar som er åpen utover kvelden. Rommet var mot bakgården - ingen spesiell utsikt, men rent og passe stort. Hotellet hadde greie konferanserom, men manglet moderne kopieringsutstyr.

• Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
Takk, andersskog
rlauraaa91, Vendégkapcsolati vezető på Hotel President Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2016

Dear andersskog,

Thank you for sharing your experiences of your recent stay at Hotel President.
Please be informed that we have extended the opening hours of our bar until midnight based on the guest reviews.
Thank you for your positive comments about our location and conference facilities.
Finally, thank you once again for your valuable feedback and we hope to welcome you back during your next visit to Budapest.