“Ikke verdt et besøk ”

Kjøkken: Ungarsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gellérthøyden
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi var fast bestemt på å oppfriske gode minner fra vårt forrige besøk her, men ble dessverre meget skuffet. Hverken mat, den levende musikken eller betjeningen svarte til våre forventninger. Det toppet seg når vi ba om regningen og ble gjort oppmerksom på at tips ikke var inkludert men at det i Ungarn var vanlig å legge på mellom 10-15 % av sluttsummen. Restauranten må virkelig skjerpe seg skal den ha livets rett...

Takk, TorE906

Anmeldt 18. desember 2016 via mobile enheter

Denne restauranten byr på flott ungarsk musikk hver dag. Veldig god stemning og fantastisk mat. Relativt rimelig sammenlignet med restauranter på Pest siden. Kort avstand fra Gellert hotell. Absolutt verdt pengene.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, TorE906
Anmeldt 8. april 2015

Dette er en koselig restaurant på Buda-siden. Taket i seg selv er spesielt med det som ligner på et fiskergarn. Da jeg satt her og spiste så det trikker ustanselig utenfor. Man kunne nesten kjenne vibrasjoner fra diss trikkene e når de passerte restauranten. Maten inneholdt blant annet noen fremmede, men spennende grønnsaker. Dette er en restaurant i nærheten av Gellert thermalbad som anbefales.

Dato for besøk: mars 2015
Takk, oeyvind639
Anmeldt 17. april 2014 via mobile enheter

Meget god mat og en koselig mannlig servitør. Den kvinnelige servitøren virket sliten og sur, til tross for at det var til lunsjtid, midt på dagen. Dette trekker ned noe på opplevelsen, men god mat var det absolutt :-)

Takk, 635elinl
Anmeldt 27. september 2013

På Szeged restaurant er maten god og når den da ledsages av meget dyktig spilt sigøynertoner, da er alt fortreffelig. Prisene er også greie og vinen er nesten alltid god.

Dato for besøk: september 2013
Takk, 882Randi882

Reisende som så på Szeged Vendeglo, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Szeged Vendeglo? Del dine erfaringer!