“Sto ikke til forventningene”
Anmeldelse av Nobu Restaurant

Nobu Restaurant
Vurdert som nr. 437 av 4 004 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Japansk, Peruansk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Middels mat og dårlig service. Dessverre skuffende, da vi hadde store forventninger til maten. Leit.

Takk, Tina V

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Avslappende og behagelig stemning. Perfekt sted for lunsj. Hyggelig betjening.

Mye mat å velge mellom, spennende og velsmakende. En meny med moderne og klassiske innslag.

Kan anbefales! Prøv f eks Nobu Bento Box på deling, mye mat og nok for to småsulten. Så kan man bestille mer ved behov.

1  Takk, Ida_Norway
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste en meny med temmelig mange forskjellige retter. Helt fantastisk godt om en liker asiatisk / fusjon mat. Relativt høy pris. Men en god mat opplevelse med god service. Lokaler et helt greit. Men ikke noe opplevelse. Men maten og service er upåklagelig !!! Anbefales

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 497petterb
Anmeldt 17. desember 2016 via mobile enheter

Bestilte lunsjmeny, ikke helt billig, 500 nkr. Da vi er svært begeistret for asiatiske smaker, var dette en av de beste vi har smakt. Desserten var en nydelig is med frisk vanilje. Kommer gjerne tilbake ved neste besøk.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 683lailam
Anmeldt 23. februar 2016 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Hyggelig betjening som er på vakt og følger med om du trenger noe. Dette var vårt andre besøk på denne restauranten og like fornøyd som sist gang. Litt forvirrende meny, men spør om hjelp og anbefalinger og du kommer langt! Kjempe bra!

Dato for besøk: februar 2016
Takk, rayelg1

Reisende som så på Nobu Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Nobu Restaurant? Del dine erfaringer!