“Flott plass med god mat og atmosfære”
Anmeldelse av Merry Lado Restaurant

Merry Lado Restaurant
Vurdert som nr. 172 av 4 004 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Europeisk, Ungarsk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Erzsébetváros
Anmeldt 10. desember 2018

Vi ble anbefalt dette stedet av vårt hotell som en fin plass å spise lunsj. Det viste seg å stemme,:god mat og hyggelig betjening. Dette fikk oss til bestille bord til middag en kveld senere i uken. Det ble en topp kveld med god mat og underholdning av Hot Jazz Band. Anbefales!

Takk, GeorgK373

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Meget god mat, fantastisk service og liveJazz hver kveld. Store porsjoner med kjente ungarske retter

Dato for besøk: august 2018
Takk, Melinda1972
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Denne restauranten kan jeg virkelig anbefale om man vi ha en god biff! Det er det møreste biffstykket jeg noensinne har smakt! Og den var helt perfekt stekt! Skal garantert tilbake! Anbefaler på det sterkeste!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, wenchekristineb
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Meget hyggelig og serviceinnstilt personale i rolige omgivelser med levende musikk. Maten var også en opptur. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Frank S
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Hadde en svært hyggelig middag her etterfulgt av live jazz. Litt gammeldags sted men med historisk sus. Høflig og serviceinnstilt personale som var meget oppmerksomme. Smakfulle og delikate rette og gode viner. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, _yvindv2015

Reisende som så på Merry Lado Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Merry Lado Restaurant? Del dine erfaringer!