“Herlig”

God for: Lokalt kjøkken, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Meget fin restaurant som innfridde alle forventninger og mye mer.
Spennende meny og fantastisk vin. Service av en annen verden, hit vil vi tilbake!

2  Takk, Torsellevold

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat som bare kan anbefales! Dette var en opplevelse som absolutt innfridde til forventningene. Som par dro vi hit for å spise en bedre middag, og ble for hver rett sittende med et stort smil om munnen. Dette må prøves!

3  Takk, maskeew
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Dette var en flott matopplevelse! Vi hadde aldri prøvd ungarsk rødvin før, og var litt skeptiske. Vinen vi fikk anbefalt til kjøttet, var kraftig og passet perfekt! Desserten var nydelig med god avkjølt tokaier og deilig kaffe til. De fleste retter kunne jeg få glutenfrie. Kan absolutt anbefales!

2  Takk, 283vibekem
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

En utsøkt middag og en meget god opplevelse. En fem retters med egen vinmemy anbefales på det sterkeste. Glem ikke å smake på kaffen til slutt. Et must i Budapest denne restauranten.

Takk, Espen J
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Det finnes restauranter, og det finnes de virkelig gode restauranter. Borkonyha er en virkelige god restaurant. Fantastiske smaker uthevet med perfekt vin! Dette har for oss vært en smaksopplevelse, en av de sjeldne! Kokkene vet å bringe fram det beste i råvarene, vinene (alle ungarske) framhever smakene og serivøterene er kunnskapsrike og gir måltidet en fantastisk ramme!

Takk, thorarnebakke

Reisende som så på Borkonyha WineKitchen, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Borkonyha WineKitchen? Del dine erfaringer!