“En nydelig Michelinopplevelse”

God for: Forretningsmøter, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 10. september 2021

Vellaget og god mat, vakkert og ujålete presentert.
Servisen fra de unge servitørene var veldig god, du følte at de var genuint opptatt av at du skulle ha en god opplevelse.
God kunnskap om ungarsk vin, veldig spennende.
Alt i alt en kveld å huske.
Vi kommer tilbake.

1  Takk, s0lv_r0

Anmeldt 2. september 2019

Vi var tre par som hadde bestilt bord på denne spennende og kulinariske restauranten. Vi ble mottatt av koselige kelnere, og forventningene var store.
Servicen fra kelnerne var helt topp. God forklaring av en spennende meny. Vi spiste ulike retter. Maten og vinen vi ble anbefalt smakte helt fortreffelig. Våre forventninger ble innfridd og vel så det. Dette var verdt hver krone.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, eilertl2014
Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

Jeg var her med kjæresten min og vi fikk begge to en sammensatt meny. Jeg er ikke en kulinarisk ekspert, men mine forventninger ble i hvert fall innfridd. Jeg ble mett, servicen var upåklagelig og kelnerne var koselige, morsomme og glade. Underveis fikk vi tre «overraskelses-retter» og brød ad libitum. Ingenting å si på selve maten heller. Det var utrolig godt. Det var deilig vær, så vi fikk lov til å velge plass ute. Kjempebra opplevelse som anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, AuroraAJ
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Meget fin restaurant som innfridde alle forventninger og mye mer.
Spennende meny og fantastisk vin. Service av en annen verden, hit vil vi tilbake!

2  Takk, Torsellevold
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat som bare kan anbefales! Dette var en opplevelse som absolutt innfridde til forventningene. Som par dro vi hit for å spise en bedre middag, og ble for hver rett sittende med et stort smil om munnen. Dette må prøves!

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, maskeew

Reisende som så på Borkonyha WineKitchen, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Borkonyha WineKitchen? Del dine erfaringer!