Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Super frokost med fantastisk utvalg, men ikke vær for sen for da rydder de av tallerken mens du spiser. Gode senger i nydelig rom, men dårlig avtrekk fra badet. Personalet er super hyggelig og veldig service innstilt.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Edle Flusund N
Anmeldt 9. januar 2017

Bodde på Bohem Art i 3 netter og hadde et hyggelig opphold. Sentral beliggenhet, rene rom og moderne rom, god frokost og hyggelig personale. Reiste sammen med en veninne i februar 2016. Hotellet anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, terris9988
Anmeldt 7. oktober 2016

Vi hadde en herlig langhelg i Budapest og Hotellet var koselig, det lå flott til i forhold til alle severdigheter og hadde en gedigen frokost som vi ikke har sett maken til, alt ble fylt på kontinuerlig så alt var fersk og et glass Champagne var jo også litt artig til frokost og var med på å lage en litt ekstra ferie/festfølelse. Alle som jobbet der var veldig hyggelige og hjelpsomme og de hadde også en liten bar som var koselig å sitte litt i før man gikk til sengs. Forøvrig rett rundt hjørnet fot Hotellet lå det en Italiensk restaurant som også kan anbefales på det varmeste. En strålende helg..

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, andreasU4235LS
Anmeldt 30. september 2016

Greit hotell som ligger sentralt. Det beste var frokosten. Den var bra! Rommet var lite, men rent. Hotellet skulle ordne transport tur- retur. Turen til hotellet måtte vi vente lenge og vel på. Da sjåføren endelig kom, måtte vi fortelle han adressen, og vi måtte betale mer enn det som var avtaltalt med hotellet. Returen gikk greit.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, hekrlo
Anmeldt 1. juni 2016

Et flott hotell i en rolig sidegate kvartalet bak hovedgata (gågata), og 100 meter fra Donau på den andre siden. Fin beliggenhet nær restauranter, kafeer, butikker og Markedshallen.
Vi sjekket tripadvisor først og så at flere reagerte på harde senger, så vi sendte en mail på forhånd og spurte om vi kunne få mykere senger. Da vi kom hadde de gjort klar et rom med ekstra madrasser på dobbeltsenga. Hotellet har veldig hyggelig og hjelpsom betjening, og det var veldig rent, også på rommet.
Frokosten var overdådig og kjempebra, til og med champagne er inkludert. Hvis du kommer til frokost etter kl 8.30 kan du risikere å stå i kø for å få bord. Bordene er trange og kun beregnet for 2 personer, mer enn bra nok for oss. Der er også en kjempekoslig bar bak resepsjonen.
Skal du med sightssengbuss (som går fra buss og trikkestoppet nærmest hotellet, foran Markedshallen) så kjøp billettene av en av busselskapet selgere på busstoppet. Det er det penger å spare på mot å kjøpe på hotellet.
Vi kommer til å komme tilbake, neste gang vi skal til Budapest.

Dato for oppholdet: mai 2016
2  Takk, Gunnar_Kristiansand