“Et utrolig fint hotell med perfekt beliggenhet”
Anmeldelse av Bohem Art Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
Bohem Art Hotel
Nr. 15 av 336 hoteller i Budapest
Anmeldt 9 august 2017

Dette hotellet ligger veldig sentralt til, men samtidig skjermet fra støy og trafikk. Like i nærheten finner man handlegaten Vaći U som er en gå-gate hvor man kan gå i fred og ro. Donau ligger et kvartal unna og Gellert Spa ligger rett ved andre siden av elva. Hotellet er moderne med utrolig hyggelig betjening. Vi hadde bestilt to dobbeltrom, men fikk oppgradert uten kostnad til større rom. Frokosten er fantastisk og meget innholdsrik. Bestilte fra booking.com og bildene derfra føles litt mere "glorete" enn hva som er tilfelle, i mitt syn da. Alt i alt et supert hotell og kan anbefales på det sterkeste.

• Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Finn L

Anmeldt 28 mai 2017 via mobile enheter

Super frokost med fantastisk utvalg, men ikke vær for sen for da rydder de av tallerken mens du spiser. Gode senger i nydelig rom, men dårlig avtrekk fra badet. Personalet er super hyggelig og veldig service innstilt.

Opphold: mai 2017, reiste med familie
Takk, Edle Flusund N
Anmeldt 9 januar 2017

Bodde på Bohem Art i 3 netter og hadde et hyggelig opphold. Sentral beliggenhet, rene rom og moderne rom, god frokost og hyggelig personale. Reiste sammen med en veninne i februar 2016. Hotellet anbefales!

• Opphold: februar 2016, reiste med venner
1  Takk, terris9988
Anmeldt 7 oktober 2016

Vi hadde en herlig langhelg i Budapest og Hotellet var koselig, det lå flott til i forhold til alle severdigheter og hadde en gedigen frokost som vi ikke har sett maken til, alt ble fylt på kontinuerlig så alt var fersk og et glass Champagne var jo også litt artig til frokost og var med på å lage en litt ekstra ferie/festfølelse. Alle som jobbet der var veldig hyggelige og hjelpsomme og de hadde også en liten bar som var koselig å sitte litt i før man gikk til sengs. Forøvrig rett rundt hjørnet fot Hotellet lå det en Italiensk restaurant som også kan anbefales på det varmeste. En strålende helg..

• Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, andreasU4235LS
Anmeldt 30 september 2016

Greit hotell som ligger sentralt. Det beste var frokosten. Den var bra! Rommet var lite, men rent. Hotellet skulle ordne transport tur- retur. Turen til hotellet måtte vi vente lenge og vel på. Da sjåføren endelig kom, måtte vi fortelle han adressen, og vi måtte betale mer enn det som var avtaltalt med hotellet. Returen gikk greit.

• Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, hekrlo
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Budapest hotellene
Hotel Palazzo Zichy
1 272 anmeldelser
5. distrikt / indre by
Aria Hotel Budapest by Library Hotel Collection
Vis priser

Har du vært i Bohem Art Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Bohem Art Hotel

Adresse: V. district 35., Molnar street, Budapest 1056, Ungarn
Telefonnummer:
Beliggenhet: Ungarn > Central Hungary > Budapest > 5. distrikt / indre by , Belváros-Lipótváros
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Transporttjeneste Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 15 av 336 hoteller i Budapest
Prisnivå: kr 492 - kr 7 222 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Bohem Art Hotel 4*
Antall rom: 60
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Bohem Art Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?