3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Agoda.comUSD 82
Trip.comUSD 91
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Veldig bra beiggenhet og nydelig frokost. Hyggelig og hjelpsomt personale. Og ser rent og nyoppusset ut overalt. Fine bad.
Standardrommene er ganske små, sengene greie. Litt trangt overalt der, særlig i frokostsalen.
Aircondition er elendig. Pass på å ha vinduet helt igjen ellers slår det seg av, men vi merket ingen forsjell om det var på eller av.
Kjøleskapet var også ganske varmt.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, JoGrGu
Anmeldt 9. august 2017

Dette hotellet ligger veldig sentralt til, men samtidig skjermet fra støy og trafikk. Like i nærheten finner man handlegaten Vaći U som er en gå-gate hvor man kan gå i fred og ro. Donau ligger et kvartal unna og Gellert Spa ligger rett ved andre siden av elva. Hotellet er moderne med utrolig hyggelig betjening. Vi hadde bestilt to dobbeltrom, men fikk oppgradert uten kostnad til større rom. Frokosten er fantastisk og meget innholdsrik. Bestilte fra booking.com og bildene derfra føles litt mere "glorete" enn hva som er tilfelle, i mitt syn da. Alt i alt et supert hotell og kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 420finnl
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Super frokost med fantastisk utvalg, men ikke vær for sen for da rydder de av tallerken mens du spiser. Gode senger i nydelig rom, men dårlig avtrekk fra badet. Personalet er super hyggelig og veldig service innstilt.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, edleflusundn
Anmeldt 9. januar 2017

Bodde på Bohem Art i 3 netter og hadde et hyggelig opphold. Sentral beliggenhet, rene rom og moderne rom, god frokost og hyggelig personale. Reiste sammen med en veninne i februar 2016. Hotellet anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Terese G
Anmeldt 7. oktober 2016

Vi hadde en herlig langhelg i Budapest og Hotellet var koselig, det lå flott til i forhold til alle severdigheter og hadde en gedigen frokost som vi ikke har sett maken til, alt ble fylt på kontinuerlig så alt var fersk og et glass Champagne var jo også litt artig til frokost og var med på å lage en litt ekstra ferie/festfølelse. Alle som jobbet der var veldig hyggelige og hjelpsomme og de hadde også en liten bar som var koselig å sitte litt i før man gikk til sengs. Forøvrig rett rundt hjørnet fot Hotellet lå det en Italiensk restaurant som også kan anbefales på det varmeste. En strålende helg..

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, andreasU4235LS