“For en positiv overraskelse”
Anmeldelse av Halaszbastya Restaurant

Halaszbastya Restaurant
Vurdert som nr. 143 av 4 010 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Ungarsk, Internasjonalt
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Várkerület
Anmeldt 20. desember 2018

Vi ble anbefalt restauranten på hotellet og visste ingenting om den fra før, men ble veldig positivt overrasket. For det første var det en staselig bygning (Fisherman's Bastion) og interiøret var et slott verdig. Og utsikten over byen var helt fantastisk! Vi så rett på Parlamentet og broene over Donau, og alle julelysene i byen lyste opp. Og maten og servicen var helt fantastisk! Vi valgte oss en 4-retter med vin og ble ytterst fornøyd og veldig, veldig mette! Denne restauranten var den beste vi spiste på i Budapest, og vi testet mange fine. Jeg håper jeg får anledning til å komme hit igjen.

1  Takk, Discover0507

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hadde en flott opplevelse her . Lunch i strålende omgivelser. 18 år siden sust, da middag med min far. Dengang var faren til dagens konsertmester ansvarlig for musikken. Rørende vakkert. Vi må tilbake hit på middag da de jo ikke spiller under lunchen.

Takk, herbjorn
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Et fantastisk sted på toppen av Buda, Fisherman's Bastion. Her får du alt; god og spennende mat, veldig bra service og levende musikk i vakre, katedralske omgivelser. Et godt tips er å booke på forhånd; hvor du er sikret et vindusbord. Vi kom i 21-tiden på en tirsdag, og fikk et greit bord til tross. Nydelig utsikt over Donau og Parlamentet.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Roar F
Anmeldt 2. august 2016

Hadde forventinger til utsikt, men var skeptisk til om mat og service ville stå i stil.
Men min skepsis var det ikke grunnlag for. Dette var en restaurant som leverte det de lovet.
Nydelig mat, fantastisk service og en utsikt som ikke kan overgås.
Litt stive priser i Budapest målestokk, men for oss som kommer fra Norge er dette verdt hver eneste krone.
Dette var rett og slett perfekt, og anbefaler den til alle som vil ha en spesiell kveld i Budapest!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, ThomasS238
Anmeldt 10. mars 2016 via mobile enheter

Romantiske timer med min kjæreste. Fantastisk opplevelse i utrolige lokaler med utsikt over Donau mot parlamentet i Budapest. Maten var nydelig og personalet ga oss en helt spesiell kveld. Fiolinspill ved bordet. Uforglemmelig...

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Jack O

Reisende som så på Halaszbastya Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Halaszbastya Restaurant? Del dine erfaringer!