“Hyggelig :)”

Vurdert som nr. 12 av 157 Smått og godt i Budapest
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 4. november 2015 via mobile enheter

Ble godt tatt imot i pop up caféen deres som lå noen meter fra den originale caféen. Irritert var kjempe fint, de tilbydde makroner, smoothi, kaffe og limonade. Og selvfølgelig den fantastiske isen. Anbefaler sjokolade smaken på det varmeste! Det gikk ganske raskt å lage isen og vi slapp kø. Verdt ett besøk

Dato for besøk: november 2015
Takk, Julianne A

Anmeldt 17. september 2015 via mobile enheter

Dette stedet tilbyr kjempegod iskrem med klassiske smaker som sjokolade til mer spennende varianter som hvit sjokolade med rosevann eller oliven (!). Isen blir formet som nydelige roser i kjeks.

Dato for besøk: september 2015
Takk, Ida D
Anmeldt 13. juli 2014 via mobile enheter

Vi snublet tilfeldig over denne isbaren. Da vi så kundene komme ut med de lekreste isene, måtte vi bare ha en slik is! Fantastisk service og god is til en rimelig penge!

1  Takk, Olav_Sandnes_Norway
Anmeldt 27. oktober 2013

En liten " iskremcafè", ved Szent István Bazilika, Budapest. Spennende utvalg av petit four I disken. Fantastiske smaker på is og parfait som formes som blomster. Selv smakte jeg med Basilikum/sitron og vanilje med lavendel. Helt fantastisk gode smaker.Utformelsen gjør at smaken bli himmelsk :-) Og utrolig god service. Blide og imøtekommende,btok seg god tid til å forklare de forsjellige smakene, og forklarte hvordan de lagde de Belgiske vaflene. NÅ vet jeg hvordan Belgiske vafler skal smake. Måtta vente litt på de, da de lages på bestilling, men det var de virkelig verd !

Dato for besøk: oktober 2013
    • Atmosfære
Takk, Jane I
Anmeldt 4. august 2013

Bra service og billig 650 forinter for 4 smaker, isen var også veldig god men i Budapest er det mange bra konditorier som lager like så god is ! Men ett lite og hyggelig sted, som er verdt og besøke

Dato for besøk: august 2013
Takk, ENilsen

Reisende som så på Gelarto Rosa, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Gelarto Rosa? Del dine erfaringer!