“Dårlig”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Dro innom for litt snaks etter å ha vandret ei stund i byen. Her var det ingen service å få. Ventet lenge på å skulle få betale, endte med at vi selv måtte gå fram til disken. Selv om det nesten ikke var andre folk der. Vil ikke ha dratt dit igjen.

Takk, Goril-sv

Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Hotellet vi bodde på hadde ikke særlig god frokost. Da fant vi denne koselige italienske bar/kafé litt lenger borte i gata. Nydelig omelett og americano for ca 70 kr!

Dato for besøk: september 2017
Takk, ak o
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Første natt i Budapest. Så på mange tripadvisor anmeldelser og tenkte dette var i blinken.
Fant frem og dro inn i lokalet. Var ufattelig tett luft og veldig varmt, vi fikk sitte ute. Menyen kom med en gang, så ut som om den hadde vært i et par slåsskamper..stod bare pizza, salat og forretter. Ingen pasta.. vi bestilte spinat pizza og sånn italiensk salami.
Maten kom forholdsvis fort men smakte helt gjennomsnittlig. Bordene ved siden av oss var ikke like heldige, mye vimsing resulterte i at vi ikke ble sett. Fikk verken bestilt dessert eller betalt. Ventet i 20 minutter på servitør og måtte til slutt gå inn, vente i 5 minutter også betale. For å si det mildt kan man dine and dash ganske lett..

Dato for besøk: august 2016
Takk, Heleriksen
Anmeldt 29. februar 2016 via mobile enheter

Fint lokale, veldig hyggelig eier og fantastisk mat. Ikke så rart de fleste av gjestene snakker til personalet på italiensk. Tror ikke man kan gå galt i noen bestilling her.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Julie K
Anmeldt 15. mars 2015

Fantastisk god pizza!!!
Jeg var her med min samboer og vi delte en pizza (de er ikke store) med spicy salami, kjempegod!! Delte deretter en pizza med ost, skinke og ananas, fantastisk den også!!
God service, koselig lokalet og flere italienere spiste der, som også beviser at maten er god =)

Dato for besøk: mars 2015
    • Atmosfære
Takk, agnethekatarina

Reisende som så på Caffe & Restaurant Gian Mario, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Caffe & Restaurant Gian Mario? Del dine erfaringer!