Fikset øyenbryn

Anmeldt 28. april 2017
krishur91
Viggja, Norge
Veldig flinke og hyggelig ansatte!

Anmeldt 18. mars 2017
TrineST
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Budapest
Anmeldt 28. april 2017 via mobile enheter

Denne salongen er meget populær, så det lønner seg å booke på forhånd! Vi prøvde å få oss time til hårklipp, men det var ikke sjanse! Var innom senere for å få time til å fikse øyenbryn, og var da veldig heldig med at de kunne ta det med en gang. Profesjonelt og ordentlig personale, og en ren plass!

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, krishur91
Anmeldt 18. mars 2017 via mobile enheter

Vi ringte A-list samme dag som vi ville ha behandling. Vi ønsket to stk akrylnegler, to gellack og to hudpleier. De hadde i utgangspunktet fult, men ringte rundt til alle sine tre salonger og vi fikk plass akkurat når vi ville - alle fire! Da vi kom ble vi tatt veldig godt i mot, vi fikk kaffe, te, vann - hva vi ville ha. Ettersom vi var fire stk som skulle ha seks behandlinger ble det naturligvis litt venting, men det gjorde ingenting! Resultat på negler og hus ble veldig bra! En veldig fin opplevelse!

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, TrineST
Anmeldt 16. mars 2017 via mobile enheter

Fikk et godt helhetsinntrykk. Hyggelig og hjelpsom betjening. Fin atmosfære. Tok lash lift, fikk håndmassasje underveis. Det var sykt digg. Etterpå fikk jeg olaplex kur i håret. Massasjestol ved vasken...nice. Krølla håret etter kuren. Tilslutt shellack. Fin jobb. Anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Lene F
Anmeldt 8. desember 2016 via mobile enheter

Prøvde fiskespa etterfulgt av massasje for første gang og jeg må si at dette var digg. Jeg og samboer satt med beina i vann og femåringen stod begeistret å så på at fiskene svømte rundt føttene våre og gnagde .Dette er absolutt også noe for oss gutta.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, glome
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Jeg hadde bestilt time til pedikyr og manikyr på forhånd, da jeg kommer til avtalt tid så sier de at timen min har falt ut av systemet. De har ingen ledig time senere den dagen!
Dette virket det som de viste, så synes de kunne gitt beskjed på forhånd slik at jeg slapp bomturen.
De foreslo andre dager, men jeg reiser jo fra byen så funker ikke, så tilslutt sa de du kan få massasje! Men jeg takket nei og dro veldig skuffet derfra....

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Marie K