“Anbefales ”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse. Kan absolutt anbefales. Veldig god mat og drikke. Et hyggelig og behjelpelig personal. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Budapest

Takk, Compass652340

Anmeldt 19. juni 2018

Dette er en high-end restaurantmed meget høy kvalietet på det meste. Servitøren var på plass hvis du tenkte på ett eller annet. Hit går jeg gjerne i gjen. Litt høy pris, men det var verdt det.

Dato for besøk: september 2017
Takk, wakayoo
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Utrolig flott restaurant som tilsvarer prisnivået på menyen (men verdt det). Utsøkt mat, kan anbefale potetmosen med cheddar. Pluss for å kunne velge alt av tilbehør til biffen selv. Veldig god vin! Flott service.
Lite minus var at vi i reisefølget ikke var forberedt på å vente så lenge på maten. Bestilte mat rundt 21.30 og fikk biffen servert litt over 23.00. Fikk noen smaksprøver før maten vår kom, som veide opp for den lange ventetiden. Ikke kom hit skrubbsulten som vi gjorde.

Dato for besøk: april 2018
Takk, maritroell
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

En koselig atmosfære i denne flotte restauranten som ligger sentralt i Budapest. Vi spiste forrett og hovedrett bestående av 3x100 gram biff av forskjellige typer kjøtt. Vi ble mer en mette. Bare hovedrett hadde vært nok. Maten var veldig god. Drakk en i ungarsk vin som komplimenterte maten. Regningen var noe høy, men det var absolutt verdt pengene. Anbefales

Dato for besøk: april 2018
Takk, NorthStar766868
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Stedet var en passe blanding av classy og avslappet. De ansatte er profesjonelle, hjelpsomme og utrolig gode på jobben sin.

Maten er rett gjennom fantastisk, og gode priser som reflekterer kvalitet. Det tar en stund å få maten sin, men dette gjør de opp for med nydelige, og gratis, smaksprøver. Atmosfæren er hyggelig, og vi anbefaler virkelig en tur hit.

4/5 pga kelneren klusset til vinen vår.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, T5561YTannan

Reisende som så på Prime Steak and Wine, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Prime Steak and Wine? Del dine erfaringer!