“Sentralt”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Residence Baron
Nr. 56 av 336 hoteller i Budapest
Anmeldt 6 august 2017 via mobile enheter

Greit hotell meget sentralt. Rent og med hyggelig personal. Rommet som vi fikk hadde utsikt rett i en murvegg,men hvem ser på utsikten fra rommet når manner i Budapest? Dusjen var plassert litt lavt og hadde dårlig trykk.
Hotellet ligger i enden av gågata 1 min fra mathallen. "Hop on hop off" bussene stopper også her.
Frokosten var helt ok med greit utvalg. God valuta for pengene.

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, finnbotnen

Anmeldt 1 juni 2017 via mobile enheter

Litt mørkt og dystert inne på hotellet. Fristet ikke å spise der. Kjedelig og lite fristende frokost, men beliggenheten gjør at man gjerne kan bo her igjen. Dropp spa anlegget, det var trist og lite delikat! God service i resepsjonen og gode senger. Badet kunne vært bedre, dusjgardin er ikke ønskelig.

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Kathrine S
Anmeldt 29 august 2016

Vi var fem godt voksne som bodde påm Reisidence Baron 5 neter fra 21. august. Dette var virkelig en flott base for vårt andre besøk i Budapest. Belligenheten er helt perfekt, med Vaci Utca like rundt hjørnet. Min anmeldelse er farget av at jeg liker små hoteller med litt historisk aura over seg. Det er vanskelig å finne noe særlig negativt å si om hotellet, det eneste må være at heisen var knøttliten. Folkene i resepsjonen var svært imøtekommende og vi følte oss alltid velkommen tilbake etter våre turer på byen. Vi hadde Exculisive rom som var ganske store og godt utstyrt, med bl.annet boblebad, minibar, PC, Safe og vannkoker. Det var også fri adgang til hotellets lille SPA avdeling med jazzuci, lite basseng og infrarød badstue (litt lav tempratur i badstuen), forfriskende etter lange dager på byen. Vi fant sengen svært komfortabel, airkonditionen var svært effektiv og det var lyddempende vinduer, så støy var ikke noe problem. Frokosten var ok,
med greit uvalg. Appelsinjuicen var nydelig. Vi vil ganske sikkert velge Residence Baron, ved et eventuelt
senere besøk i Budapest. Vi benyttet oss av hotellets tilbud om transport fra og til flyplassen, anbefales.
Tusen takk for fantastisk opphold!

Opphold: august 2016
Takk, Tore A
ZsomborVasvari, Vendégkapcsolati vezető på Residence Baron, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8 oktober 2016

Dear „Tore A”,

It is so nice to read how much you enjoyed your recent stay at Residence Baron! Thank you so much for your wonderful compliments posted on TripAdvisor following to your recent visit.

Our aim is to exceed our guests’ expectations and I am happy to learn from your kind words that we succeeded in your case.
Reading your amazing feedback regarding the service provided by the concierge made me especially proud, it was my greatest pleasure to share your kind words with them.

Your compliments and heartfelt recommendation is very much appreciated. We truly hope that you will grant us another opportunity to welcome you back to our Hotel in the near future.
Please do not hesitate to contact us directly in case there is anything we can do for you!

Sincerely yours,
Zsombor Vasvári
Guest Relation Manager

Anmeldt 23 august 2016

Det er et litet men koselig hotell , det ligger rett ved enden av gågaten. Det er et høflige å kjekke folk i reseptorene.Frokosten var helt OK.Men sengen var fantastisk! Ved hotellet er der en stor mathall som var kjekk å besøke. En finner Allt fra mat til vesker ,skjerf og mer lokale saker. Hotellet ligger også rett attmed frihetsbroen, som Ungarerne bruker flittigt, der er det ungdom som samlast over en flaske vin og familier som sitter på pledd å koser seg med kortspill.(Broen er ikke i bruk for trafikk) Absolutt et hotell jeg kan tenke meg tilbake til om det blir flere turer til Ungarn

• Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Ann-Christin B
Anmeldt 12 april 2016

Alt fungerte utmerket med dette hotellet. Bestilt taxi ifra hotellet hentet oss, hvor sjåfør kjørte veldig behagelig. Innsjekking ytterlig, god frokost med det man trenger, veldig sentralt i forhold til marked, handlegater, Gellert og Buda høyden og elven.
Veldig hyggelig betjening i både resepsjon og frokostsal. Nest gang i Budapest, er dette et sikker valg.
Taxi retur (ordnet av hotellet) fungerte igjen med en veldig hyggelig og sikker sjåfør.

Romtips: Executive rommet var bar.
Se flere romtips
  • Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, PerOslo_Norge
ZsomborVasvari, Vendégkapcsolati vezető på Residence Baron, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19 april 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your valuable time taken to rate our hotel on TripAdvisor and share your experience with your fellow travelers.

I was so happy to read that you had enjoyed your stay with us and the facilities and services we offer in the Residence Baron.
It made me especially glad to see that you had enjoyed Budapest superb location's.

Let me take the opportunity to thank you for staying with us during your Budapest-trip.
We are all very much looking forward to welcoming you back to our hotel, hopefully very soon!

Sincerely yours,

Zsombor Vasvári
Guest Relations Assistant
info@residencebaron.hu

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Budapest hotellene
Estilo Fashion Hotel
The Three Corners Hotel Art
Nr. 47 av 336 i Budapest
771 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Residence Baron? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Residence Baron

Adresse: So utca 4 | 05 Belvaros - Lipotvaros, Budapest 1056, Ungarn
Beliggenhet: Ungarn > Central Hungary > Budapest > 5. distrikt / indre by
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Suiter Svømmebasseng Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 56 av 336 hoteller i Budapest
Prisnivå: kr 449 - kr 6 021 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Residence Baron 4*
Antall rom: 27
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Residence Baron. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?