“Kosekveld”

God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Alt var fint, maten smakte himmelsk, drinkene enda bedre og servicen helt topp. Det som trekker ned var ene toalettet på stedet, døren var gått i stykker og jeg ble låst inne!!! En ung dame på utsiden hjalp meg og hun fortalte at den hadde vært slik lenge. Skjerp dere, få fikset den døren med engang, så andre damer slipper en slik opplevelse jeg fikk....

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, LindaL720
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Thank you for your feedback! We are terribly sorry about the unpleasant incident occured to you. Fortunately we noticed the problem on spot, and reparation has been done as soon as possible, so that similar cases should not happen in the future. Thank you for urging us, and please take our deepest apologies for your inconveniences.
Thank you for mentioning your positive service experiences despite what happened. Your feedback is highly appreciated. We hope to see you again!

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

En flott cafe alt i alt med flott beliggenhet og fine lokaler. Dette er min HRC nr 70, noe jeg ville feire. Dårlig service og lang vente tid gjorde at feiringen uteble tvilsomt om det blir noe besøk nummer 3

2  Takk, tronnordhaug
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Thank you for your feedback! Please take our deepest apologies for the waiting time and the service! Please do not judge Hard Rock by this visit! We are really sorry that you did not get what you expected for the 70th visit. We hope you can give us another chance and we may deliver a 5-star experience during your next visit! Hope to see you again!

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er seks venner som spiser lunsj for andre dagen på rad. Her er det mange ansatte, men det tar laaaaaaaaang tid å få servering og ting vi har bestilt. Det samme opplevde vi dessverre i går. Dette er min HRC nr 70 Verden rundt og kaffen er flott men service dessverre for dårlig!

3  Takk, tronnordhaug

Thank you for your feedback! We are looking into this case, and find a solution so that similar cases should not happen in the future. Thank you for sharing your experiences, your opinion is highly important for us! Please do not judge Hard Rock by this visit, we hope to get another chance from you to deliver a 5-star experience! Hope to see you again!

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Kjempe lokal og god mulighet for shopping bra mat og god drikke ligger godt plassert
Og god servise, tommel opp

Takk, 30knutk
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Thank you for your feedback! Hope to see you soon again!

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Plasseringen kunne vært bedre, men en stor åpen plass med mange selgere blir litt mye.
Maten derimot var det ikke noe å klage på, og heller ikke utvalget av drikke. Som vanlig i Budapest er det hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Thor B
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Thank you for your kind review! We are happy that you enjoyed your visit, hope to see you soon again!

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!