“God mat”

God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Hard Rock Café Budapest ligger sentralt til på Pest-siden av Donau med mange shoppingmuligheter like ved siden av.
Interiøret er slik du kjenner det, det samme er maten. Du vet hva du får, og det funker fint. Presentasjonen av kjøttrettene er kjedelig, og det kunne med fordel vært grønnsaker i litt flere farger på tallerkenen. Ellers er smakene gode.
Brusen føles utvannet, men kanskje det er på grunn av at det er Pepsi, og ikke Coca-Cola som blir servert.
Servicen er helt grei. De er hyggelige og raske, men det er likevel litt kjedelig når de ber om å få tips i kontanter, når du selv kun vil bruke kort.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, KennethO547
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2019

Dear KennethO547,

Thank you very much for your feedback! We really appreciate your detailed review of our restaurant.

Best regards,
Hard Rock Cafe Budapest

Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Meningen med HRC er atmosfæren - vi ble plasser i trappa - vi burdet gått igjen! Vi er ikke her for maten!!

Dato for besøk: april 2019
Takk, klfi
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2019

Dear klfi, we are terribly sorry about your experience, we always appreciate the feedbacks like these, as we focus on training our staff continuously to avoid situations like this. Hope beside your negative experiences, you will be able to give another chance for our restaurant and return to one of our locations soon.

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Alt var fint, maten smakte himmelsk, drinkene enda bedre og servicen helt topp. Det som trekker ned var ene toalettet på stedet, døren var gått i stykker og jeg ble låst inne!!! En ung dame på utsiden hjalp meg og hun fortalte at den hadde vært slik lenge. Skjerp dere, få fikset den døren med engang, så andre damer slipper en slik opplevelse jeg fikk....

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, LindaL720
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Thank you for your feedback! We are terribly sorry about the unpleasant incident occured to you. Fortunately we noticed the problem on spot, and reparation has been done as soon as possible, so that similar cases should not happen in the future. Thank you for urging us, and please take our deepest apologies for your inconveniences.
Thank you for mentioning your positive service experiences despite what happened. Your feedback is highly appreciated. We hope to see you again!

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

En flott cafe alt i alt med flott beliggenhet og fine lokaler. Dette er min HRC nr 70, noe jeg ville feire. Dårlig service og lang vente tid gjorde at feiringen uteble tvilsomt om det blir noe besøk nummer 3

Takk, tronnordhaug
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Thank you for your feedback! Please take our deepest apologies for the waiting time and the service! Please do not judge Hard Rock by this visit! We are really sorry that you did not get what you expected for the 70th visit. We hope you can give us another chance and we may deliver a 5-star experience during your next visit! Hope to see you again!

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er seks venner som spiser lunsj for andre dagen på rad. Her er det mange ansatte, men det tar laaaaaaaaang tid å få servering og ting vi har bestilt. Det samme opplevde vi dessverre i går. Dette er min HRC nr 70 Verden rundt og kaffen er flott men service dessverre for dårlig!

1  Takk, tronnordhaug

Thank you for your feedback! We are looking into this case, and find a solution so that similar cases should not happen in the future. Thank you for sharing your experiences, your opinion is highly important for us! Please do not judge Hard Rock by this visit, we hope to get another chance from you to deliver a 5-star experience! Hope to see you again!

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!