“Stakk innom for en drink”
Anmeldelse av Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe
Vurdert som nr. 528 av 4 017 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Amerikansk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 3 uker siden

Hard Rock leverer som alltid! Var der for å handle klær og tok selvsagt en tur ned i kjelleren for å leske strupen . Godt utvalg i drikke. Vi drakk ungarsk øl og sangria. Godt!! Prisnivå litt høyere enn resten av de vi besøkte men dette skyldes nok navnet. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Froskusn
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Dear Froskusn, thank you for your kind review!

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi besøkte stedet idag for lunsj. Prisene er høyere enn vanlig i byen, men likevel akseptable. Hard rock serverer alltid store porsjoner, yter god service og har en innbydende internasjonal meny.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Erlend1973
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Dear Erlend1973! Thank you for your feedback!

Anmeldt 7. juli 2019

Dette var noe dyrt mener vi spesielt for vin. Vi måtte sitte i kjelleren da overetasjen var reservert for arrangement. Maten var god.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ivartina
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Dear ivartina, thank you for your review!

Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Hard Rock Café Budapest ligger sentralt til på Pest-siden av Donau med mange shoppingmuligheter like ved siden av.
Interiøret er slik du kjenner det, det samme er maten. Du vet hva du får, og det funker fint. Presentasjonen av kjøttrettene er kjedelig, og det kunne med fordel vært grønnsaker i litt flere farger på tallerkenen. Ellers er smakene gode.
Brusen føles utvannet, men kanskje det er på grunn av at det er Pepsi, og ikke Coca-Cola som blir servert.
Servicen er helt grei. De er hyggelige og raske, men det er likevel litt kjedelig når de ber om å få tips i kontanter, når du selv kun vil bruke kort.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, KennethO547
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2019

Dear KennethO547,

Thank you very much for your feedback! We really appreciate your detailed review of our restaurant.

Best regards,
Hard Rock Cafe Budapest

Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Meningen med HRC er atmosfæren - vi ble plasser i trappa - vi burdet gått igjen! Vi er ikke her for maten!!

Dato for besøk: april 2019
Takk, klfi
HrcBudapest, Vezető på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2019

Dear klfi, we are terribly sorry about your experience, we always appreciate the feedbacks like these, as we focus on training our staff continuously to avoid situations like this. Hope beside your negative experiences, you will be able to give another chance for our restaurant and return to one of our locations soon.

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Budapest, Central Hungary

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!