Anmeldt 18. mai 2016

Vi var to par som hadde en langhelg i Budapest og bodde 4 netter på Estilo Fashion Hotel. Hotellet har god beliggenhet i sørenden av Vaci nær Szabadzag broen. Litt små rom men rene og funksjonelle. God frokost og veldig bra service i resepsjonen. Gåavstand fra det meste, kort vei til metro og trikk. Anbefales

• Opphold: mai 2016, reiste som et par
Takk, Karjolen
Andrea_S_K_GM, Vezető på Estilo Fashion Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2016

Dear Karjolen,

Thank you so much for recommending us and for sharing your experience about our hotel with the Tripadvisor community. We are more than happy that you enjoyed our overall services and we could make your stay more enjoyable with the help of our professional staff members.

We do hope that you will choose Estilo Fashion Hotel again next time when you visit
Budapest.

With kind regards,

Andrea Schwindt-Kiss
Hotel Manager
Estilo Fashion Hotel

Anmeldt 3. oktober 2014

Godt og rolig rom med gratis wifi og ac. Ligger i gågata sentralt i Budapest. Kort vei til trikk, metro og mathall. Noen gode restauranter i nærheten. Resepsjonisten var vennlig å både foreslå og forhøre seg om ledig bord for oss. God frokost som varer lenge.

På den negative siden er måten vi ble møtt på da vi kom. Vi ankom hotellet før utsjekktiden. Romet var klart, men vi fikk ikke sjekke inn med mindre vi betalte for det.
Vi kjøpte også billetter i resepsjonen. Disse måtte betales kontant.
For oss som verken spiser varmmat eller søtbakst til frokost, var den noe enkel.

Totalt sett var vi så fornøyd at vi kan tenke oss å komme tilbake igjen.

• Opphold: september 2014, reiste med venner
Takk, 20sk20
Nikoletta H, Vezető på Estilo Fashion Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2014

Dear 20sk20,
Thank you for your kind review in regard to your recent stay at the Estilo Fashion Hotel.
We are happy to read you liked our rooms and the location as well.
Thank you for highlighting our reception staff, who suggested you good restaurants for going out.
We hope to welcoming you soon to our hotel soon.
Yours faithfully,
Nikoletta Hal, Hotel Manager

Anmeldt 3. september 2013

Et sentralt lite hotel, bra standard, moderne, rent, god service, hyggelig vertskap og kjempegod mat.
Hotellet ligger sentralt med gangavstand til det meste og kan anbefales om du er fornøyd med et lite greit hotel.

• Opphold: august 2013, reiste som et par
Takk, 52Herman52
Nikoletta H, General Manager på Estilo Fashion Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2013

Dear Herman ,
Thank you for sharing your review about our hotel services.
It was our pleasure to read, that you were satisfied with the hotel facilities, the staff and the vicinity of the inner city.
We look forward to welcoming you back.
Best regards from Budapest,
Nikoletta Hal General Manager & Estilo Fashion Hotel Staff

Anmeldt 26. august 2013

To vennepar på Budapest tur. Valgte dette hotellet. Kjempe bra beliggenhet, hyggelig betjening, rene og pene rom. Kjempe god frokost. God mat. Et hotell virkelig å anbefale. Dette kan virkelig anbefales.

• Opphold: august 2013, reiste med venner
Takk, Ralphlu
Nikoletta H, General Manager på Estilo Fashion Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2014

Dear Ralphlu,
Thank you very much for taking a few minutes to write a review for us. We are more than happy that you enjoyed your stay in our Estilo Fashion Hotel.
We hope to welcoming you back in our hotel soon.
Best regards,
Nikoletta Hal

Anmeldt 21. januar 2013

Nytt, fint og rent hotell. bra beliggenhet med gangavstand til det meste. Stille område, sovet godt hver natt. veldig god pris. Veldig bra restaurant, god mat og rimelig sammenlignet med andre restauranter. God frokost. Kommer ikke på noe å klage på...

• Opphold: januar 2013, reiste som et par
1  Takk, khheitmann