“Kjedelig mat ”

God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservater
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Restauranten har en fin uteplass med fin utsikt over til slottet. Maten svarte dessverre ikke til forventningene. Pågående personale som prøvde å kaste inn folk mens de tok imot bestilling.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, veronsch

Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet. Hyggelige kelnere, og rent og pent overalt.
Vi bestilte and. Maten var god, men savnet grønnsaker.
Vina var veldig bra.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Jorungram
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelige servitører. God mat og drikke. Nydelig utsikt mot borgen og Donau. Kan anbefales...

Dato for besøk: november 2017
Takk, Martin S
Anmeldt 21. mai 2017 via mobile enheter

Excellent sa servitørene at maten & vinen skulle være, og det var den! Beste biffen jeg har spist hittil, ingen problem å bytte ut potet med frisk salat. Excellent og hyggelig fra start til mål!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, EsGor
Anmeldt 19. mai 2017 via mobile enheter

Godt mottatt. Nydelig forrett (scampi). Beste biffen vi har spist i Budapest. Alt klaffet Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, areh2017

Reisende som så på Dubarry Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Dubarry Restaurant? Del dine erfaringer!