Danubius Hotel Gellert(Budapest)
Bohem Art Hotel(Budapest)
Agoda.com
Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 211 per natt.

Corinthia Hotel Budapest(Budapest)
Besparingsvarsel! 16 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 16 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 206 per natt.

• Restaurant
  • Romservice
Besparingsvarsel! 32 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 32 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 217 per natt.

Besparingsvarsel! 19 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 19 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 263 per natt.

Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Vi var to vennepar på tur, beliggenheten kunne ikke vært bedre eller mer sentral! Rett utenfor hotellet lå butikker (fra H&M til Tommy Hilfiger), restauranter (fra Streetfood til Onyx - Michelinrestaurant) og severdigheter.

Rommene ble oppredd to ganger om dagen, og alle ansatte var blide og høflige.

Opphold: september 2016, reiste som et par
1  Takk, cecmau
Anmeldt 24. august 2016

Du blir møtt av piccolo som tar vare på bagasjen ved ankomst. På rommet venter smakfull innredning i god størrelse og bad med alle fasiliteter. Veldig god service rent og pent. Benyttes oss av spa AVD. Som var deilig avslappende. Men det aller beste er beliggenhet. Du går rett ut i sentrums handlegater og gå gater! Anbefales virkelig!

• Opphold: januar 2016, reiste med venner
Takk, Annette Olsen Y
KempinskiBudapest, Manager på Kempinski Hotel Corvinus Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2016

Dear Annette Olsen Y,

Greetings from Budapest!
We are delighted that you had a wonderful first stay with us and had time to relax at our lovely Kempinski The Spa. Thank you very much for endorsing our hotel on TripAdvisor and taking the time to share your lovely feedback. We very much look forward to many opportunities to host you in the future.

With warmest regards,

Anmeldt 12. mai 2016

Vi var her på firmatur og var ti stykker som dro til dette hotellet. Det ligger veldig sentralt, vi tok taxi fra flyplassen, men helt sikkert mulig å komme seg dit på andre måter. Hotellet er stort og har en hyggelig betjening. Rommet vi hadde var overraskende stort og var rent og fint. Ble vasket og redd opp hver dag. Vi spiste frokost andre steder så den kan jeg ikke uttale meg om, men vi spiste en lunsj på samme sted som frokosten serveres og den var veldig god. Tar turen tilbake hit neste gang vi skal til Budapest.

• Opphold: april 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Stine D
KempinskiBudapest, Manager på Kempinski Hotel Corvinus Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mai 2016

Dear Stine D,
Thank you very much for sharing your experiences from your recent stay at Kempinski Budapest.
It is always a pleasure to read that our guests are happy with our central location. We were thrilled to read that you enjoyed our large and clean rooms. Thank you very much for praising our dining facilities.
We hope that we can welcome you back soon.
Best regards,

Anmeldt 24. mars 2016

Her her du et bra hotell.
Store flotte rom. Hyggelige ansatte og veldig sentral beliggenhet.
Fantastisk utvalg i frokostserveringen men litt urolig lokale med mange mennesker som går frem og tilbake på grunn av plasseringen av maten.

• Opphold: mars 2016, reiste med familie
Takk, André L
KempinskiBudapest, Manager på Kempinski Hotel Corvinus Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2016

Dear André L,
It was truly a pleasure to read that you were absolutely impressed with your stay at Kempinski Hotel Corvinus Budapest. We would like to thank you for your feedback on our location, rooms and breakfast.
We will look forward to your next visit!
Kind regards.

Anmeldt 27. februar 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til shopping, mat og attraksjoner.
Rommene er store og godt utstyrt. Det er rent og blir vasket hver dag.
Hyggelie resepsjonister og personal. Anbefaler behandling på spa- du vil ikke angre.
Hadde valgt dette hotellet igjen

Opphold: februar 2016, reiste med venner
Takk, Beate V
KempinskiBudapest, Manager på Kempinski Hotel Corvinus Budapest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2016

Dear Beate V,

We were more than happy to read that you had a great stay with us and that you have enjoyed your visit in all aspects. Thank you very much for kind acknowledging our team, rooms and the facilities provided, especially the treatment at Kempinski The Spa. As you have mentioned, the hotel is ideally located in downtown Budapest enabling our guests to discover its diversity. We hope you are ready for future culinary adventures at our Gastronomic Quarter Downtown Budapest!

Again, we thank you for your kind recommendation and we would love to welcome you back very soon again.

Kindest regards,
The Kempinski Budapest Team