Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Matthias Church på
Anmeldt 27. juli 2016

Mathiaskirken har en helt spesiell atmosfære.Glassvinduene er praktfulle, og selve byggverket er storslagent.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, May Toril Ø
Anmeldt 15. juli 2016

Vakkert utsmykket kirke med en spennende historie. Var her for ett år siden sammen med koret mitt og fikk synge i kirken. Stor opplevelse. Fikk denne gangen bedre tid til å oppleve hele kirken med galleriet og all den vakre utsmykningen.

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, anneU5865YI
Anmeldt 29. mars 2016

Andaktig opplevelse og et minne for livet. Vakkert- og kunstnerisk. Et underverk og detaljert høy kirke man ikke forstår kunne bygges med datidens enkle metoder- og verktøy. Flotte detaljer, og mange foto-motiver. Et flott rekkverk vender ut mot Donau, og er et fantastisk skue- og utsikt. Kirken er ubeskrivelig vakker på innsiden, og må oppleves.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, jans0der
Anmeldt 3. oktober 2015

To grunner til å besøke denne kirken. For det første er kirken i seg selv verdt et besøk. Nydelige glassvinduer og malerier inne i kirken og et vakkert bygg. I tillegg er utsikten over Budapest vidunderlig. Flotte fotomotiver!

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, LineKH
Anmeldt 29. september 2015

Første stopp på turen var denne vakre kirken. Imponerende at de hadde reddet de vakre glassmaleriene i et kloster under den andre verdenskrig. Vi sang Fader vår og Halleluja foran alteret. De andre besøkendeturistene ble meget overrasket og begeistret.

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, kaffekroken