“Fantastisk kirke”

Matthias Church
Bestill på forhånd
USD 11,60*
og oppover
Budapest 1-Hour Hop-on Hop-Off Sightseeing Danube...
Vurdert som nr. 25 av 615 ting å gjøre i Budapest
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Avgift: Nei
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Anmeldt 22. april 2017

Nydelig kirke i gotisk stil. Koster 1500 forint (45 kr) for voksen og 1000 forint (30 kr) for student å gå inn i kirken.

Takk, Matjegerkommandoen

Anmeldt 5. april 2017

Kirka var et mektig og flott bygg. Jeg synes den var finest å beundre fra utsiden, innvendig ble den rett og slett litt voldsom for meg. Men anbefaler virkelig et besøk inn også.

Takk, AnitaHammervik
Anmeldt 13. desember 2016 via mobile enheter

Meget fint kirke på utsiden, mektig arkitektur. I kirken foregår det orgel konserter. Inne er det fremdeles restavrerings arbeid .

Takk, Olga G
Anmeldt 13. september 2016

Tok turen forbi denne kirka bare sånn by the way, men det ble til en av turens største visuelle opplevelser. Bør ses på kveldstid når den er opplyst.

Takk, Øyvind K
Les flere anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2016

Et meget fint sted alle burde ta turen hit, virkelig en stor opplevelse.angrer overhode ikke på denne turen.

Takk, lpsterud

Reisende som så på Matthias Church, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Matthias Church? Del dine erfaringer!