Budapest-kort: Ubegrenset transportpass med attraksjoner og museer

Bestill på forhånd
fra
USD 45,33
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Nasjonalmuseet i Ungarn på
Anmeldt 24. april 2017

Vi ble veldig positivt overrasket over organiseringen av museet. Det var veldig ryddig og lett og følge gangen i historien. Fantastiske frisker i inngangspartiet og alle rom hadde en egen historie og fortelle. Tips: pass på å komme deg inn i god tid før de stenger! Det tar lengre tid å gå rundt der inne enn du tror. Når det er en halv time igjen til stenging, mer el mindre "jager" de deg ut.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Jenny B
Anmeldt 21. mars 2017

Mye å se og oppleve. Enkelt å komme seg rundt med trikk og metro. Pensjonister reiser gratis med off. kommunikasjoner og går gratis på museer. Operabygningen er spesielt flott.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, lebuseth
Anmeldt 16. mai 2016

En majestetisk bygning som rommer flotte mesterverker. En drøm å gå i trappegangen, der du blir overveldet av kunst. Vi ble skuffet over negative ansatte, som tydeligvis var lei av dagen og ikke ville svare på spørsmål. Vel verdt et besøk, men service og imøtekommenhet er fullstendig fraværende. Eneste positive var den ansatte i garderoben! :-)

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, grecat2016
Anmeldt 27. mars 2016

Ble møtt av to svært lite imøtekommende kvinnfolk som ikke en gang ville fortelle oss hvor lenge museet var åpent. Det var for såvidt mye fint å se på, men det var dumt at det var dårlig informasjon og beskrivelse/ engelsk oversettelse av hva som var utstilt. Det vakreste og mest givende var nok trappegangen og taket på vei opp til andre etasje, men ellers hadde vi i grunn forventet et mer spennende besøk.
(Passer nok ikke å ha med seg barn hit)

Dato for opplevelse: mars 2016
2  Takk, Cathrine91
Anmeldt 29. februar 2016

utrolig mange interessante gjenstander, mye om Ungarns temmelig dramatiske historie. flott bygning..

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, Torgeir S