Åpen i dag: Stengt

Ulike måter å oppleve Nasjonalmuseet i Ungarn på
Budapest Card
196 anmeldelser
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

En gjenganger, som har skiftet scene og nå kan sees på Nasjonalmuseet. En bred presentasjon av bilder tatt av pressefotografer. Teknikken er perfekt og det er derfor enda mer nedslående å se tragediene fra mange land.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 30. juni 2019

Nydelig stort museum. Veldig prektig bygg både innvending og utvendig. Vi hadde en fin opplevelse her

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, Stine_stuvik
Anmeldt 14. januar 2019

Her var det organisering. Hver avdeling hadde skilt over døren som viste oss hvilken perioden disse gjenstandene var fra. Da var det lett og vite når man ser noe, vi vet hvilken tidsperioden vi var i. At de hadde så mye fra andre verdenskrig og under stalin overrasket oss. I kjelleren var det også en stor utstilling fra romertiden. Veldig mange gjenstander her, så beregn tid. I et lukket, temperert rom ved inngangen ligger kroningskappe, ikke glem den

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, KarinAmundsen
Anmeldt 24. april 2017

Vi ble veldig positivt overrasket over organiseringen av museet. Det var veldig ryddig og lett og følge gangen i historien. Fantastiske frisker i inngangspartiet og alle rom hadde en egen historie og fortelle. Tips: pass på å komme deg inn i god tid før de stenger! Det tar lengre tid å gå rundt der inne enn du tror. Når det er en halv time igjen til stenging, mer el mindre "jager" de deg ut.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Jenny B
Anmeldt 21. mars 2017

Mye å se og oppleve. Enkelt å komme seg rundt med trikk og metro. Pensjonister reiser gratis med off. kommunikasjoner og går gratis på museer. Operabygningen er spesielt flott.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, lebuseth