Ulike måter å oppleve Parlamentet på
Anmeldt 19. oktober 2018

Enda kulere i virkligheten enn på bildene. Verdt å dra for å se på det! Tok meg ikke turen inn......

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, kristinogr
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Parlamentet er et fantastisk byggverk. Det sies at det er en tro kopi av parlamentet i London. Vel verdt et besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Hcjekk
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Visstnok Ungarns største bygning, ligger veldig fint til ved elva. Mektig hvitt bygg, må være nok plass for de folkevalgte. Gedigne statuer på hver kortende

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, BearTrondheim
Anmeldt 3. august 2018

Parlamentet i Budapest er en arkitektonisk perle som er 268 meter langt. Den ligger utrolig vakkert til langs Donau, på Pest-siden. Vi hadde også på forhånd booket en 45 minutter lang guidet tur på engelsk inne i parlamentet (de guidede turene blir raskt utsolgt). Det var virkelig fascinerende å se det flotte interiøret som ble avsluttet med vaktskifte over de over 1000 år gamle kongelige regalier.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, ArildS551
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig bygg som ligger ved elven. Bør besøkes. Vi besøkte først margittøyen og besøkte parlamentet på vei tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Wanderer326734