Budapest historisk sightseeing - vandretur

fra
USD 3,50
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Parlamentet på
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

For ett prangende byggverk! Vi ble lamslått over hvor fantastisk flott parlamentsbygningen i Budapest er. Vakkert beliggende ved Donaus bredd. Ett "må se sted" når man er i Budapest!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, TuristenLillehammer
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Er vel det flotteste Parlamentet Europa og verden. Storslagen arkitektur og bellighenhet. Var en demonstrasjon utenfor med flere hundre politifolk når vi var der. Synd at demokratiet og pressefriheten er truet i et land med stolt historie

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, herbjorn
Anmeldt 8. desember 2018

Dette må være ett av verdens flotteste parlamentsbygninger! Men så er det jo helt elendig politisk ledelse på innsiden...

2  Takk, Mona S
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Havnet tilfeldig her på vår veg til minigolf men ble veldig imponert av byggverket. På Google maps ble det kalt bibliotek men var mere enn det gitt.

Takk, bj_rno265
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Imponerende og stort byggverk ned flott belysning på kvelden. Bygget og torget rundt var godt vedlikeholdt og rent. Masse flotte skulpturer, fontener og statuer på torget.

1  Takk, 544ivarj