Ulike måter å oppleve Parlamentet på
Anmeldt 19. desember 2018

Vi hadde omvisnong som vi bestilte på hotellet. Vi ble hentet på hotellet , men ble ikke hentet. Det var litt venting, men ellers bra organisering. Selve omvisningen som varte i 45 minutt var veldig bra. Kjempeflink guide. Et imponerende byggverk som alle som besøker Budapest bør få med seg.

1  Takk, beritrm
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

For ett prangende byggverk! Vi ble lamslått over hvor fantastisk flott parlamentsbygningen i Budapest er. Vakkert beliggende ved Donaus bredd. Ett "må se sted" når man er i Budapest!

Takk, TuristenLillehammer
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Er vel det flotteste Parlamentet Europa og verden. Storslagen arkitektur og bellighenhet. Var en demonstrasjon utenfor med flere hundre politifolk når vi var der. Synd at demokratiet og pressefriheten er truet i et land med stolt historie

1  Takk, herbjorn
Anmeldt 8. desember 2018

Dette må være ett av verdens flotteste parlamentsbygninger! Men så er det jo helt elendig politisk ledelse på innsiden...

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Mona S
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Havnet tilfeldig her på vår veg til minigolf men ble veldig imponert av byggverket. På Google maps ble det kalt bibliotek men var mere enn det gitt.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, bj_rno265