Privat City Kickstart Tour: Budapest

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Vaci Street på
Anmeldt 12. mai 2018

Var på "tannreise" to år på rad.. Det ble mye fritid som jeg tilbrakte i Budapest sentrum.Vær forsiktig når du betaler med kort på puber og restauranter i Vaci utca. Ikke sjelden blir det sagt at det er en feil med terminalen som brukes når du betaler med kortet ditt. Du må prøve en annen eller en tredje.. Vel hjemme etter ferien oppdager du at beløpet du skulle betale er belastet din konto to eller tre ganger.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Bente R
Anmeldt 8. juli 2017

Vaci utca er en helt typisk turistgate som du finner i alle store byer. Mange butikker som selger det samme. I Budapest var det duker og vesker. De samme tingene til neste samme pris i alle butikker. Noen selgere var litt med pågående enn andre. Mange restauranter som prøver å få deg til å spise. Greit å ha gått gjennom gaten, men det holdt med en gang.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Karin892015
Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Budapest har mye mere en denne gata, største anbefaling jeg kan gi alle nye gjester er å holde seg unne gata. Dyrt, uspennende, en skikkelig turistfelle. Dyr mat, overprisa klesbutikker og dårlig souvenir butikker.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Sven006
Anmeldt 15. oktober 2016

Det er her man gjerne begynner med å utforske byen. Typisk gågate og handlegate. Vi hadde fått råd om å unngå kafeer osv på grunn av middelmådig mat og service, men vi er ikke enig i det. Vi syns heller ikke det var spesielt overpris heller, sammenlignet med andre steder i byen, men så var vi her litt utenom hovedsesongen. Likevel mye folk og mye liv og røre !

Dato for opplevelse: oktober 2016
1  Takk, oddvar p
Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

Ikke den mest spennende gaten i Budapest, men er det gaten alle besøker. Prisene her er mye dyrere enn alle andre steder så er det mulig å finne ett annet sted er det nok ganske sikkert mulig å finne billigere ett annet sted også.. Gaten i seg selv er ren og fin, med masse gode restauranter, suvenirer butikker ligger det på rekke og rad. Eller finner man noen merke butikker, massasje steder det mer enn nok av. Budapest består av mye mer enn vaci street..

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Sven006