Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Budapest Zoo & Botanical Garden på
Anmeldt 30. mai 2016 via mobile enheter

Dyreparken bærer preg av manglende vedlikehold. Hadde virkelig trengt en skikkelig oppussing. Men var en del fine dyr å se på. Grei plass å slå i hjel et par timer.

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, 403b_rgel
Anmeldt 24. mars 2016 via mobile enheter

Vi gikk av bussen for å ta en titt på dyreparken. Det kostet ca 80 NOK for en voksen å komme inn.

Mulig det var pga sesongen,men det var ganske få dyr som var tilstede. De vi faktisk så,lå egentlig bare i et hjørne og gjorde ikke noe særlig ut av seg. I tillegg var det ikke den store plassen de fikk til å bevege seg på,så det var litt hjerteskjærende å se. Alt i alt,så var det ganske skuffende opplevelse. Men tror det blir liv der om sommeren. Er ellers et bra sted for barnefamilier.

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, Natalie S
Anmeldt 28. oktober 2015

Veldig innholdsrik dyrepark, hvor du kommer tett inpå mange dyr. Fine omgivelser, og mye morsomt å se. Legg gjerne inn tid for lit mat og drikke her, det koster ikke all verden.
Anbefales absolutt, men beregn god tid:)

Dato for opplevelse: juni 2015
Takk, 130arneg
Anmeldt 27. juli 2015 via mobile enheter

I utgangspunktet en bra dyrehage med godt utvalg av dyr. Store deler av parken var godt vedlikeholdt og hadde bra dyrevelferd. Totalinntrykket trekkes veldig ned av at enkelte deler av parken var veldig slitt og så ut til å nesten være ute av bruk. Feks gjaldt dette krokodillehuset. Det verste var likevel kjempeoterne som lå slappe og nærmest livløse i et nesten tomt basseng. Dette ødela veldig mye for min opplevelse av parken og fikk meg skeptisk til den generelle dyrevelferden i parken.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Anette G
Anmeldt 5. juni 2015

I utgangspunktet er jeg ikke så glad i å se dyr innesperret, men i denne hagen så det ikke ut til at de hadde det så verst.
Dyrene så friske og fine ut, med et meget godt utvalg av dyr å se på.
Det er også andre ting i hagen, som spennende planter og trær, en 3D kino, masse info om dyrene, og et foredragsenter.
Spennende for barn og voksen.

Dato for opplevelse: mai 2015
Takk, Erlands1